Skaumann Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Det er altså snakk om et 5,25" komp.sett. Valget står mellom Infinity Kappa Morel Pulse Focal 130V1/130V2 (Hva er forskjellen på V1 og V2?) Er det noen som kan fortelle meg hvordan disse merkene spiller i forhold til hverandre? Er ute etter ren og klar lyd, ikke så sinnsykt opptatt av å spille for hele fylket. Siter '98 Vectra STV 1.8i 16v (i bruk) '92 Vectra 1.8i (motoroverhaling) '95 Astra 1.8i 16v stv. (til salgs) '86 Scorpio 2.0iCL (solgt) '86 Sierra 2.0L stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Det er altså snakk om et 5,25" komp.sett. Valget står mellom Infinity Kappa Morel Pulse Focal 130V1/130V2 (Hva er forskjellen på V1 og V2?) Er det noen som kan fortelle meg hvordan disse merkene spiller i forhold til hverandre? Er ute etter ren og klar lyd, ikke så sinnsykt opptatt av å spille for hele fylket. Få en demo av alle sammen, i teorien kan alt være bra, men det er noe annet i praksis. Jeg er selv veldig fornøyd med Kappa. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaumann Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Få en demo av alle sammen, i teorien kan alt være bra, men det er noe annet i praksis. Jeg er selv veldig fornøyd med Kappa. Hvordan/hvor skal jeg få demo av Morel og Focal? Infinityen skal jeg til BRL å høre på. Siter '98 Vectra STV 1.8i 16v (i bruk) '92 Vectra 1.8i (motoroverhaling) '95 Astra 1.8i 16v stv. (til salgs) '86 Scorpio 2.0iCL (solgt) '86 Sierra 2.0L stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Hvordan/hvor skal jeg få demo av Morel og Focal? Infinityen skal jeg til BRL å høre på. Da får du spørre de som selger dette om hvor de har utsalgssted eller om de har noen demobiler i nærheten. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 focal spiller veldig bra! ikke helt fornøyd med diskanten,men den går det an å tweeke litt.... morel har jeg til gode å høre,så det kan jeg ikke uttale meg noe om. infinity har jeg hørt............... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Hvordan/hvor skal jeg få demo av Morel og Focal? Infinityen skal jeg til BRL å høre på. Focal demo får du hos BUGBOYS i Fredrikstad. Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Har focal V2 polyglass, fantastisk lyd for penga. Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Har focal V2 polyglass, fantastisk lyd for penga. Jeg lurer på å kjøpe 3KP settet til Focal... Vingler mellom det og SEAS Refference.... Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaumann Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Etter litt tenketid, velger jeg å gå for Focal 130V2, kom gjerne med tilbud!! :) Siter '98 Vectra STV 1.8i 16v (i bruk) '92 Vectra 1.8i (motoroverhaling) '95 Astra 1.8i 16v stv. (til salgs) '86 Scorpio 2.0iCL (solgt) '86 Sierra 2.0L stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Etter litt tenketid, velger jeg å gå for Focal 130V2, kom gjerne med tilbud!! :) Ring Steinar på BUGBOYS Er jo like i nærheten også, hvis jeg har forstått riktig at du bor i Sarpsborg.. Han hjelper deg også med monteringstips og teknisk støtte om du skulle trenge det. Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaumann Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Ring Steinar på BUGBOYSEr jo like i nærheten også, hvis jeg har forstått riktig at du bor i Sarpsborg.. Han hjelper deg også med monteringstips og teknisk støtte om du skulle trenge det. Da blir det nok en tur til Fredrikstad denne uken! :hyper: Siter '98 Vectra STV 1.8i 16v (i bruk) '92 Vectra 1.8i (motoroverhaling) '95 Astra 1.8i 16v stv. (til salgs) '86 Scorpio 2.0iCL (solgt) '86 Sierra 2.0L stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Da blir det nok en tur til Fredrikstad denne uken! :hyper: Hvis det ser stengt ut der, er det samme mannen som driver Hydro texaco stasjon siden av. Er han ikke i stereo butikken, er han på stasjon. Bugboys hjemmeside Der er det kart til butikken.. Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basskongen Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Da blir det nok en tur til Fredrikstad denne uken! :hyper: Holder jeg med deg, Focal er rett og slett skikkelig bra!BK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg