weltzin Skrevet Mai 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2002 har ein 89 sierra is med dohc motor og selvfølgelig katalysator.. e det nåken så vett om eg kan fjerna den (katalysatoren)? og i tilfelle ka eg må gjer? Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gambos Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Den klarer nok ikke co kravet, men du får 10-15 ekstra hester. Hvis du vil ha den lovlig, så bytt den ut med en Hi-flow katalysator, blir noe mindre motstand, men du får ikke så mye ekstra hester ut av den som om du skulle ha bytta ut den gamle katalysatoren med et rør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Den klarer nok ikke co kravet, men du får 10-15 ekstra hester hehe....tror ikke det du;) den puster vel bare litt lettere. det enkleste er å lage et erstatningsrør, så du lett kan skru katten av og på ved godkjenninger ol. så lag deg som sagt et rør fra flensen som er før katten og til fram til flensen bak der. resultat= litt grovere lyd + du frigjør kanskje en liten hest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Har ikke hatt katt på min ved de to siste kontrollene, og den gikk gjennom begge gangene, med en co under 0,5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 10-15 ekstra hester Det var dagens... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Har ikke hatt katt på min ved de to siste kontrollene, og den gikk gjennom begge gangene, med en co under 0,5 Hvordan er lyden med rør der da? var noen som sa at lyden blir tom og dau liksom... eller blir den grovere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Hvordan er lyden med rør der da? var noen som sa at lyden blir tom og dau liksom... eller blir den grovere? Har 2,5" svendsen eksos hele veien jeg... med 2" ut så det ikke høres helt teit ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggarn Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 så lenge lambda sonden sitter langt framme så skal det ikke være noe problem å fjærne katalysatorn. har 89.mod 2L doch sjøl... Siter Samma faen bare det er lavt, jeg kjører black&decker senkesett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Kommer ann på kontrolløren. Skal bilen ha katalysator så skal den fysisk sitte der uansett. Det er regelen, praksis varierer.. Ikke det at jeg fatter at alle på død og liv skal fjerne den så lenge den er i orden. Kan i enkelte tilfeller gi en liten effektøkning på et par hester. Syntes det er viktigere å klare EU kontrollen jeg Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggarn Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 du mondeo? er bare til å fån eu godkjent å ta det av etter du har vært på eu'n Siter Samma faen bare det er lavt, jeg kjører black&decker senkesett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Stilig.. tok berre 5 år før noken svarte på den posten min :) Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 hehe Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 du mondeo? er bare til å fån eu godkjent å ta det av etter du har vært på eu'nNo shit Sherlock Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg