Gå til innhold

Getaway in Trondheim

Ranger emnet


Ruffneck

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vært drit kult om noen hadde laget Getaway in Trondheim da:)

"Ræca" opp okstan o.l. hehe

 

Hadde vært enda mere dritkult om folk hadde stilt opp på banetreff og kjørt

hardt der, eller på en åpen plass hvor andre trafikkanter ikke står i fare!

Ble rimelig skuffet da jeg så hvor få biler som kjørte på bane på japtreffet på Lånke i helga.

"Getaway" er for tapere som ikke tør å kjøre bil på bane, av frykt for å

avsløre sine manglende kjøreferdigheter!

 

Til dere som på død og liv må teste bilene deres nede i byen på hvert lyskryss

og som synes det er "kult" å kjøre opp/ned okstadbakken i 200km/t,

har jeg sett dere på banen noen gang? Tør dere dra i håndbrekket i enden av langsletta på Rudskogen? Neppe... Hvorfor ikke?

Fordi dere er tapere som ikke kan å kjøre bil!

 

Men det er ikke for sent å lære. Møt opp på Lånkesenteret neste mandag (1.august) kl. 1800.

 

Forsåvidt er det banetreff på Lånke førstkommende lørdag og søndag også, så vet dere det!

 

Mvh

Sølve Bønå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært enda mere dritkult om folk hadde stilt opp på banetreff og kjørt

hardt der, eller på en åpen plass hvor andre trafikkanter ikke står i fare!

Ble rimelig skuffet da jeg så hvor få biler som kjørte på bane på japtreffet på Lånke i helga.

"Getaway" er for tapere som ikke tør å kjøre bil på bane, av frykt for å

avsløre sine manglende kjøreferdigheter!

 

Til dere som på død og liv må teste bilene deres nede i byen på hvert lyskryss

og som synes det er "kult" å kjøre opp/ned okstadbakken i 200km/t,

har jeg sett dere på banen noen gang? Tør dere dra i håndbrekket i enden av langsletta på Rudskogen? Neppe... Hvorfor ikke?

Fordi dere er tapere som ikke kan å kjøre bil!

 

Men det er ikke for sent å lære. Møt opp på Lånkesenteret neste mandag (1.august) kl. 1800.

 

Forsåvidt er det banetreff på Lånke førstkommende lørdag og søndag også, så vet dere det!

 

Mvh

Sølve Bønå

jeg er glad du vertfall kjører rolig i trafikken...har aldri sett en så fatal sjåfør på bane før.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært enda mere dritkult om folk hadde stilt opp på banetreff og kjørt

hardt der, eller på en åpen plass hvor andre trafikkanter ikke står i fare!

Ble rimelig skuffet da jeg så hvor få biler som kjørte på bane på japtreffet på Lånke i helga.

"Getaway" er for tapere som ikke tør å kjøre bil på bane, av frykt for å

avsløre sine manglende kjøreferdigheter!

 

Til dere som på død og liv må teste bilene deres nede i byen på hvert lyskryss

og som synes det er "kult" å kjøre opp/ned okstadbakken i 200km/t,

har jeg sett dere på banen noen gang? Tør dere dra i håndbrekket i enden av langsletta på Rudskogen? Neppe... Hvorfor ikke?

Fordi dere er tapere som ikke kan å kjøre bil!

 

Men det er ikke for sent å lære. Møt opp på Lånkesenteret neste mandag (1.august) kl. 1800.

 

Forsåvidt er det banetreff på Lånke førstkommende lørdag og søndag også, så vet dere det!

 

Mvh

Sølve Bønå

 

Hva er egentlig så farlig med å prøve bilene sine ut fra lyskryssene da? Trenger ikke å kjøre over fartsgrensene fordi da vell?

Og er du egentlig en fare for andre trafikanter når du er eneste bilen opp okstadbakkene midt på natta?(Nå vet jeg at det er mange som gjør dette på dagen og der skal jeg si meg enig i at det er galskap og farlig for medtrafikanter).

 

Og du sier at de som gjør dette er tapere som ikke kan og kjøre bil; Er du en så mye bedre sjåfør enn de da? Og hvordan kan du kalle de for dårlige sjåfører selv om de kjører fort ut fra lyskryss? Har du kanskje aldri gjort dette selv?

 

jeg er glad du vertfall kjører rolig i trafikken...har aldri sett en så fatal sjåfør på bane før.

 

Hvilken bil kjører denne karen da? Skal jo på Lånke på søndagen jeg da,(westside-racing arrangerer!!) og da kan jeg jo alltids få noen kompiser til å filme han så får vi se hvordan han kjører selv.

Sier hverkan at han er en dårlig eller bra sjåfør(for jeg vet ikke hvem han er og aldri sett han kjøre), men kan jo se om han er så mye bedre sjåfør enn de han akkurat kritiserte.

 

Mvh. Kim Henriksen

 

PS: Jeg skal på lånke på søndagen og kjøre selv. Har planer om å spinne, ligge bredt, sprenge dekk og snurre(prøver å ikke gjøre dette, men jeg er vell en dårlig sjåfør(?) )

 

 

Beklager avsporinga fra topic...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært enda mere dritkult om folk hadde stilt opp på banetreff og kjørt

hardt der, eller på en åpen plass hvor andre trafikkanter ikke står i fare!

Ble rimelig skuffet da jeg så hvor få biler som kjørte på bane på japtreffet på Lånke i helga.

"Getaway" er for tapere som ikke tør å kjøre bil på bane, av frykt for å

avsløre sine manglende kjøreferdigheter!

 

Til dere som på død og liv må teste bilene deres nede i byen på hvert lyskryss

og som synes det er "kult" å kjøre opp/ned okstadbakken i 200km/t,

har jeg sett dere på banen noen gang? Tør dere dra i håndbrekket i enden av langsletta på Rudskogen? Neppe... Hvorfor ikke?

Fordi dere er tapere som ikke kan å kjøre bil!

 

Men det er ikke for sent å lære. Møt opp på Lånkesenteret neste mandag (1.august) kl. 1800.

 

Forsåvidt er det banetreff på Lånke førstkommende lørdag og søndag også, så vet dere det!

 

Mvh

Sølve Bønå

 

Hehe, fordi om du har kjørt en sesong med bilen på bane, så trenger du vel ikke skrive som om du var martin schanke?

 

Mange dropper å kjøre som om de har stjålet bakdekka på bane (eller fått de oppi hendene...) Av den enkle grunn at det er dyrt, og ofte langt hjem om de kjører istykker (raserer bakparten på bilen på lånke f.eks...) Ikke dermed sagt at de hverken er dårlige bak rattet, eller at de raser ifra seg i lyskryss?

 

Og forresten, tror DU getaway in stockholm gutta er folk som ikke kan kjøre bil, og ikke kjører på bane?

 

Jeg forsvarer på ingen måte galskaps kjøring i trafikkert vei, men reagerte på den breiale skrivemåten din. Mulig du tar deg selv litt høytidlig?

Personlig syntes jeg det var veldig morro å kjøre på lånke i år, men måtte ta det alt for rolig der, da banen snart er kun for biler med artic truck ombygging...

 

Ola

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fordi om du har kjørt en sesong med bilen på bane, så trenger du vel ikke skrive som om du var martin schanke?

 

Mange dropper å kjøre som om de har stjålet bakdekka på bane (eller fått de oppi hendene...) Av den enkle grunn at det er dyrt, og ofte langt hjem om de kjører istykker (raserer bakparten på bilen på lånke f.eks...) Ikke dermed sagt at de hverken er dårlige bak rattet, eller at de raser ifra seg i lyskryss?

 

Og forresten, tror DU getaway in stockholm gutta er folk som ikke kan kjøre bil, og ikke kjører på bane?

 

Jeg forsvarer på ingen måte galskaps kjøring i trafikkert vei, men reagerte på den breiale skrivemåten din. Mulig du tar deg selv litt høytidlig?

Personlig syntes jeg det var veldig morro å kjøre på lånke i år, men måtte ta det alt for rolig der, da banen snart er kun for biler med artic truck ombygging...

 

Ola

 

 

Jeg tar ikke meg selv akkurat "høytidelig", faktisk så er jeg så dårlig til å kjøre bil at jeg velger å kjøre mest mulig på bane, det har jeg gjort i 8 år både med løpsbiler og motorsykler. Håper en gang i fremtiden at jeg kan kontrollere bilene mine bedre.

 

Hvis du forstår innlegget mitt så vet du at det er ingen som kan påstå at de er flinke nok til å forsvare en slik type kjøring, heller ikke Martin Schanke.

Det er alt for mange omstendigheter rundt selve biltalentet som kan gå galt, les: bilmekanisme, andre trafikkanter, fotgjengere og "uforutsette hendelser".

Derfor er dette ment som et spark i analinnpakninga til de som velger veiene som arena for kjøring ISTEDET for baner. Ja jeg vet at noen kjører både på bane og vei. Noen har idet minste vett til å kjøre der det er liten trafikk, mens andre liker best å tøffe seg for andre, noe som er forståelig men som kanskje ikke alltid har så mye med kjøreferdigheter å gjøre.

 

Nå vet kanskje jeg litt om Stockholmskjøringa utover det de fleste vet, men det er et ikke-emne her. De kjørte uansett for spenningen sin skyld og ikke for å tøffe seg for andre (heter det seg..). Det jeg sier er at du skal ha prøvd ganske mye før du trenger å gå til det skrittet for å oppsøke spenning, det står mere respekt av å vinne EM i rallycross.

 

Når det gjelder Lånkebanen så syntes eksempelvis eieren av Nissan 350z'n som Bjørnstad Bil har i depoet sitt at det var veldig morsomt å bruke den på Lånke, riktignok ble kjøresløyfa endret ut i fra det vanlige. Går det an å ha det artig der med en lav 350z til nærmerte millionen så vil jeg tru at mange andre også skulle ha glede av banen. Men selvfølgelig skulle banen gjerne blitt oppgradert.

 

Jeg melder meg herved ut av diskusjonen, mitt siste ord er sagt.

 

Til deg Rufneck: beklager å fucke opp tråden din som sikkert ikke var ment å ende i en slik diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fordi om du har kjørt en sesong med bilen på bane, så trenger du vel ikke skrive som om du var martin schanke?

 

Mange dropper å kjøre som om de har stjålet bakdekka på bane (eller fått de oppi hendene...) Av den enkle grunn at det er dyrt, og ofte langt hjem om de kjører istykker (raserer bakparten på bilen på lånke f.eks...) Ikke dermed sagt at de hverken er dårlige bak rattet, eller at de raser ifra seg i lyskryss?

 

Og forresten, tror DU getaway in stockholm gutta er folk som ikke kan kjøre bil, og ikke kjører på bane?

 

Jeg forsvarer på ingen måte galskaps kjøring i trafikkert vei, men reagerte på den breiale skrivemåten din. Mulig du tar deg selv litt høytidlig?

Personlig syntes jeg det var veldig morro å kjøre på lånke i år, men måtte ta det alt for rolig der, da banen snart er kun for biler med artic truck ombygging...

 

Ola

 

Lånke er en morro bane å kjøre på det. Men selvsagt så krever det at man har en bil som er kjørbar på veien. Har du problemer med å kjøre der så er det noe galt med bilen din.. ikke banen

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig så farlig med å prøve bilene sine ut fra lyskryssene da? Trenger ikke å kjøre over fartsgrensene fordi da vell?

Og er du egentlig en fare for andre trafikanter når du er eneste bilen opp okstadbakkene midt på natta?(Nå vet jeg at det er mange som gjør dette på dagen og der skal jeg si meg enig i at det er galskap og farlig for medtrafikanter).

 

Og du sier at de som gjør dette er tapere som ikke kan og kjøre bil; Er du en så mye bedre sjåfør enn de da? Og hvordan kan du kalle de for dårlige sjåfører selv om de kjører fort ut fra lyskryss? Har du kanskje aldri gjort dette selv?

 

 

 

Hvilken bil kjører denne karen da? Skal jo på Lånke på søndagen jeg da,(westside-racing arrangerer!!) og da kan jeg jo alltids få noen kompiser til å filme han så får vi se hvordan han kjører selv.

Sier hverkan at han er en dårlig eller bra sjåfør(for jeg vet ikke hvem han er og aldri sett han kjøre), men kan jo se om han er så mye bedre sjåfør enn de han akkurat kritiserte.

 

Mvh. Kim Henriksen

 

PS: Jeg skal på lånke på søndagen og kjøre selv. Har planer om å spinne, ligge bredt, sprenge dekk og snurre(prøver å ikke gjøre dette, men jeg er vell en dårlig sjåfør(?) )

Er derfor jeg er på lånke og kjører omtrent hver gang det er treff der, nettopp for å bli en bedre sjåfør enn det jeg og for å lære og kjenne bilen bedre...

Vil dere se meg kjører jeg en svart Sierra med hvit fanger(sannsynligvis den dårligste bila på banen, men det tar jeg igjen med litt satsing ;)

 

 

Beklager avsporinga fra topic...

 

Ja, var det ikke du som prøvde deg med "getaway Melhus"? Isåfall er det vel noen år til du blir å se kjørende på Lånke. heyyou Man må ha førerkort på Lånkebanen og vetø

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No comment.... :wonder

You will just have to wait and see....

 

Ja, Trivelig for de som kjemper for å få til ett godt sammarbeid med Lånkebanen. Noen ildsjeler i byen prøver nå å få til ett godt sammarbeid mellom oss som liker å kjøre på banen og ledelsen av banen. Hvis du og westside bryter regler for at du ikke kan være mann og ta straffen din du selv sørget for.. Tror jeg ikke noen av dere får respekt i miljøet etterpå. Vært bedre om du lar kjøringen ligge å heller møter opp 1 Aug og diskuterer fremtiden enn å kanskje sabotere hvis dette kommer frem?

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår