JuIius Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Min nevø har vært tung på pedalen.. Han er 18 år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calibra Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 gratulerer, din nevø har ikke lappen lengere. grunnet at han fortsatt er i prøvetiden så er sjangsen stor for at han mister lappen på det. :naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Ja, det er jeg ganske sikker på.. Noen som vet hvor lenge han må bruke beina...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 gratulerer, din nevø har ikke lappen lengere. grunnet at han fortsatt er i prøvetiden så er sjangsen stor for at han mister lappen på det. :naaaws Store sjangser? Tenker vi sier han mister lappen jeg og får en saftig bot i tillegg... sombrero Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Jeg ble målt til 98 km/t i 60-sone utenfor prøvetiden og fikk 7 måneder uten lappen og 8000 i bot, for omtrent to år siden så det blir kanskje enda saftigere nå... Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Hmm...jeg trodde det var 36km/t over fartsgrensa som var å miste lappen? Jeg ble målt til 108km/t i 80 sona på slutten av en langstrekke for 2 mnd siden. Endte med 6500kr i bot. Altså 28km/t over fartsgrensa. Og jeg er enda i prøvetida..hmmm.. Din nevø har da 33km/t over fartsgrensa, så etter tabellene skal han ikke miste lappen, eller? Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Lappen tok de på stedet .... Jada, han fortjente det.. Før eller siden blir man tatt, man tror man er untouchable inntil den dagen det blinker blått bak deg :) Forresten, Kebabstyle E36 BMW 316i rimelig tilsalgs... Lexusbaklykter, hjemmelakkerte M3-speil, senket bak (???), kantkjørte 18 tommere grinchy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Hmm...jeg trodde det var 36km/t over fartsgrensa som var å miste lappen? Jeg ble målt til 108km/t i 80 sona på slutten av en langstrekke for 2 mnd siden. Endte med 6500kr i bot. Altså 28km/t over fartsgrensa. Og jeg er enda i prøvetida..hmmm.. Din nevø har da 33km/t over fartsgrensa, så etter tabellene skal han ikke miste lappen, eller? Hvis fartsgrensen er 70 km/t eller høyere er det 35 km/t over, hvis grensa er 60 km/t eller lavere er det 25 km/t over. Som det bl.a. står i topic ble han målt i sekstisone, og ergo er det 25 km/t over som gjelder.. :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Husker ikke helt hva en kompis av meg hadde. Men det var litt over 90 i 60 sonen. Han fikk 3 mnd uten, 8000 i bot og måtte ha ny oppkjøring på grunn av prøvetiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 En kamerat av meg hadde 94 km/t i 60 sonen, da fikk han 8000 i bot og 5 måneder uten lappen. Var forøvrig "fersk", hadde hatt lappen i et par måneder, fikk den tilbake etter de 5 månedene, måtte ikke ta oppkjøring på nytt ellernoe. Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grøfterally Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Min nevø har vært tung på pedalen.. Han er 18 år I følge GP-4027 må man regne med 3-6 mnd uten lappen. Størrelse på bot og sånt vet jeg ingenting om, det må nok være opp til retten å avgjøre det, akkurat som de avgjør beslagstiden også. GP-4027 viser hva som er "veiledende" straff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Tror snuten tolker loven litt forskjellig, jeg ble stoppet i 91 km/t i 60. Jeg mistet lappen i 3 mnd, ingen prikker seff og 6000 i bot. Vel og merke før bøtesatsene gikk opp. Forbikjøring på tørr og fin asfalt. Han snuten som jeg snakka med sa du fikk mer straff om du grisekjørte på glatta f.eks Bruker vel litt skjønn. Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Ble målt til 102 i 60 sona ...ble 8 mnd, og 8000 i bot, 16 dager ubetinget fengsel, og 2 år m prøvetid ! ...... ( 5 mnd igjen ! :) Mvh Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg