bom- Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Vet ikke om det er så lurt med en 5 kanals, men har nå 1 frontsett som består av mellomtone i døren og diskant oppe, og 6,5" bak i dørene. Så tenkte jeg å sitte i en grei bass i fremtiden... så, noen med forslag til forsterker som duger ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Vet ikke om det er så lurt med en 5 kanals, men har nå 1 frontsett som består av mellomtone i døren og diskant oppe, og 6,5" bak i dørene. Så tenkte jeg å sitte i en grei bass i fremtiden... så, noen med forslag til forsterker som duger ? Alt er relativt, kommer jo litt ann på åssen du skal koble dette og hva slags sub du har tenkt til å drive i fremtiden. Infinity har f.eks en 6 kanaler. http://www.infinitysystems.com/caraudio/product.aspx?ProdId='REF5761A'&Ser=REF&Cat=AMP Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bom- Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Alt er relativt, kommer jo litt ann på åssen du skal koble dette og hva slags sub du har tenkt til å drive i fremtiden. Jo, blir vel ikke noe alt for stort.. men kunne tenkt meg en grei 10 tommer. Prisklasse fra 2 - 4000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bom- Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Alt er relativt, kommer jo litt ann på åssen du skal koble dette og hva slags sub du har tenkt til å drive i fremtiden.Infinity har f.eks en 6 kanaler. http://www.infinitysystems.com/caraudio/product.aspx?ProdId='REF5761A'&Ser=REF&Cat=AMP Ja, tror den skal klare å drive det nåværende som står i helt fint, men hvilket 10" element har den potensiell til å drive ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Den driver jo det meste sånn sett, men hvor bra er noe helt annet. Til en sub i prisklassen 2-4000 kr ville jeg heller satset på en 4 kanaler til høyttalerene og en monoblokk av litt kraftig kaliber til subben. Infinityforsterkeren kan f.eks drive RF Punch Stage 1 subber. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bom- Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Den driver jo det meste sånn sett, men hvor bra er noe helt annet. Til en sub i prisklassen 2-4000 kr ville jeg heller satset på en 4 kanaler til høyttalerene og en monoblokk av litt kraftig kaliber til subben. Infinityforsterkeren kan f.eks drive RF Punch Stage 1 subber. Okay, får se hva det blir til. takk for hjelpen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Vet ikke om det er så lurt med en 5 kanals, men har nå 1 frontsett som består av mellomtone i døren og diskant oppe, og 6,5" bak i dørene. Så tenkte jeg å sitte i en grei bass i fremtiden... så, noen med forslag til forsterker som duger ? Får nå kicker KX700.5 for 5000kr og dem er jo bra. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Vet ikke om det er så lurt med en 5 kanals, men har nå 1 frontsett som består av mellomtone i døren og diskant oppe, og 6,5" bak i dørene. Så tenkte jeg å sitte i en grei bass i fremtiden... så, noen med forslag til forsterker som duger ? Masse gode kandidater å velge i mellom men jeg vil fremheve Soundstream XTA600.5 , et beist på nesten 64cm. som yter ærlige 4x45 + 1x120 watt. (4x90 + 1x240 watt i 2 ohm) Herligheten koster veil. kr.3590.- Et godt eksempel på at kvalitet ikke nødvendivis behøver å være så dyrt. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriko Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Ellers har jeg akkurat fått meg en Soundstream Lil`Wonder II LW5.830 (4x70W+1x180W/ 2x280W+1x270W 4 veis delefilter) som jeg bruker til to komponentsett og en Van Gogh 12" basser... Fungerer brillefint det og... 3590,- for den forsterkeren også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beje Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Jeg har no en kicker kx700.5 du kan få kjøpt for 4000,- om du vill.. Funket veldig fint til meg, men skal ha meg 4kanalers no, siden jeg har ei fin nok monoblokk;p Siter 01: Volvo v70 XC solgt. 96 Nissan skyline gts-t spec2 solgt. Nissan 200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Jo, blir vel ikke noe alt for stort.. men kunne tenkt meg en grei 10 tommer. Prisklasse fra 2 - 4000. 10" P310D4 - http://www.rockfordfosgate.com/products/ez2rockford/ModelInfo/ModelInfo.asp?ItemKey=10065583&CategoryDesc=Punch%20Subwoofers Pris: 1400,- pr. stk./bud. Nypris: 2195,- pr. stk. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg