eirwave Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Skifta lamdasonde på bilen min i dag. Jeg kjøpte en universal lamdasonde fra biltema. Men det jeg lurer på er om den er koblet riktig. På den eksisterende lamdasonden så var det 2 hvite ledninger, en grå og en svart. På biltema lamdaen er det. 2 svarte, en hvit og en blå. Da koblet jeg de 2 svarte sammen med de to hvite ledingene, den hvite på den grå og den svarte på den blå. Er dette riktig? Jeg merker ikke noe forskjell ser du. Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirwave Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Noen som vet? Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Noen som vet? mål med multimeter.. den ene skal være pluss og den andre minus.... sonden skal gi fra seg vekselspenning etter som jeg husker.. men det er sbakk om fint lite! står det ikke på esken vilke ledninger som er hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg