spnDude Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Halo.. Hva hører dere på når dere kjører rundt? Og evt. noen som vet om no feit dunk dunk beat? (helst ikke trance techno shit.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Halo..Hva hører dere på når dere kjører rundt? Og evt. noen som vet om no feit dunk dunk beat? (helst ikke trance techno shit.) En av mine absolutte favoritt "kjøreplater" er Tony Joe White's "Closer to the Truth". Her finner du bl.a orginalen til Tina Turners "Steamy Windows". D'Sound er også veldig bra, spesielt de to første platene dems; "Spice Of Life" og "Beauty Is A Blessing", masse dynamikk og punch i bassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 En av mine absolutte favoritt "kjøreplater" er Tony Joe White's "Closer to the Truth". Her finner du bl.a orginalen til Tina Turners "Steamy Windows". D'Sound er også veldig bra, spesielt de to første platene dems; "Spice Of Life" og "Beauty Is A Blessing", masse dynamikk og punch i bassen. Det er Gutten sin det.Kvalitet musikk. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Går mye i D'sound, Pink Floyd, Yello, samt litt Cypress Hill, Dr.Dre osv. Så jeg får vel hørt litt av hvert :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Alt mulig egentlig. I spilleren som ikke virker står det nå hammerfall, manowar å metallica. Litt mørk periode før eksamen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOFSOE Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Manowar er skikkelig bra det. Spiller mye forksjellig. Men går mye i Rammstein, AC/DC og diverse techno. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superburner Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 går bare i trance av forskjellige slag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Halo..Hva hører dere på når dere kjører rundt? Og evt. noen som vet om no feit dunk dunk beat? (helst ikke trance techno shit.) akon- mr.lonely... ganske heftige dunk i den!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 akon- mr.lonely... ganske heftige dunk i den!!;) Sangen som høres ut som en Jamba reklame? sick Nei æsj :D Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bom- Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Halo..Hva hører dere på når dere kjører rundt? Og evt. noen som vet om no feit dunk dunk beat? (helst ikke trance techno shit.) Snuten er jo absolutt til å anbefale.... der har mye gudd shit doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Mine favoritter for tida: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mean Machine Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Jeg hører på mye forskjellig, innen den elektroniske musikken. Bortsett fra trance, dance og slike kommerse ting puke Det er jo sinnsykt mye spennende ting som lages i Norge! Det som er driit er at det meste bare blir gitt ut i alt for få eksemplarer :( Tellé gav jo bare ut plater i 500 og 1000 eks (ikke CD'ne da). Og når hele verden sitter og venter på plata, så blir det litt i underkant... Den ultimate Norske plata er jo Tellé med Samleplate! Men nok om det. Jeg har funnet en side med dritmye bra dubba/minimalistisk house. Nemlig thinnerism.com. Har ikke rokket gjennom alt enda, men denne er bra: http://www.thinner.cc/releases.php?r=thn047 Sjekk hvertfall ut Gegenströmung, og den mixen i bånn. Dette er jo sær musikk da. Det grenser til elektronica. Men jeg skjønner den hvertfall. Jeg har også funnet en genial side og sjekke ut plater på, nemlig nuloop.com. Der er det 30 sec. sample på samtlige låter! Enjoy :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Ah, noen med god smak m'm SKIKKELIG hip-hop, ikke bare gængstere som synger om hvor mange Hummere og Hoe`s de har :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Hører på alt som finnes omtrent... System of a down Enya Trance and styles. Brooklyn bounce Nightwish Lacuna Coil Opeth Return Rammstein Onyx Robbie Robertson (filmusikken fra Ladder 49) Everlast Guano Apes Pantera osv osv... mye bra musikk :) Rock er skikkelig fett igjennom ett høytspillende svært anlegg! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Cafe Dèl mar (alt) buddha bar Hotel costes Lara Fabian Buena vista social club Ibrahim ferrer ( er med i Buena vista social club) Jamiroquai---- Nye Lene marlin--- Nye Ministry of sound -- UK utgaver,, pga de som kjøper i norge suger lang vei Katie melua Astral Projection (Trance) not euro trance...som suger sant-germain des cafe vol 5 / 6 Deep dish eller en del DJ mixed Fransk House ups glemte nesten Emma cden.... som jeg møkk leit alt :( Bonden Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg