The cowboy Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 sitter her og lurer litt, de bilene som kommer ut med seriøse plattform flammer ut der bak, hvor mye mere drivstoff forbruker disse bilane? vet jo at dette blir en forskjell fra bil til bil og motor til motor.. men sånn røft regna! noen som har en formening/peiling/god svar på dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Bompi bomp!! ingen som vet noe om saken eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Kan bare svare for min del selv om det ikke er seriøse flammer som kommer ut, bare små diskre smell som vekker opp naboene og skremmer reinsdyra. Min bruker litt mer bensin etter eksosbytte, men det er pga at jeg har skrudd opp trykket og kjører litt fetere blanding for sikkerhets skyld. Økningen er liten men merkbar. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Har wankel og jeg ligger på 1 liter på mila på langkjøring. Ikke mye det, men flammer kommer det. Får den også opp i 3 liter på mila med aktiv kjøring, men skyter ikke noe mere fordi. Forbruk har ingen sammenheng med flammer. Flammer kommer av overskudd med bensin som antennes i eksosanlegget. Får jo til å skyte flammer med en bil som bruker 0.5 på mila også, bare den får litt overskudd. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg