volvo244tic Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Hei. Eg skal bytte motor fra b21a til b230at maskin å lurte på ka clutch dere kunne har anbefalt meg? Girkassen er en M45 kasse. Snakket med en på frydenbø, han anbefalte ikke orginal turbo clutchen. Takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 alle orginalclutch'ene holder :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244tic Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 alle orginalclutch'ene holder :p Den motoren som eg skal sitter i har 220++hk. Han på frydenbø mente den orginale clutchen ville spinne. Stemmer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Når ryker en clutch ? Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Du bør nok kjøpe turboclutch. Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Bør nok tenke litt på diff. og godkjenning med motoren også, ikke bare clutchen... ;) Hjelper lite med 220++hk og sterk clutch, hvis du mister skilta på bilen... :rolleyes: Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Den motoren som eg skal sitter i har 220++hk. Han på frydenbø mente den orginale clutchen ville spinne. Stemmer det? Hva er gjort med motoren om jeg tør spørre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244tic Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Bør nok tenke litt på diff. og godkjenning med motoren også, ikke bare clutchen... ;) Hjelper lite med 220++hk og sterk clutch, hvis du mister skilta på bilen... :rolleyes: Det er greit. Det har eg tenkt på det. Skal innpå biltilsynet når motor er kommet i bilen. Tenkte å justere den ned til ca 190hk Men eg vill bare vite ka clutch eg kunne bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Det er greit. Det har eg tenkt på det. Skal innpå biltilsynet når motor er kommet i bilen. Tenkte å justere den ned til ca 190hk Men eg vill bare vite ka clutch eg kunne bruke? Er det dataspurt eller no' på den? Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244tic Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Er det dataspurt eller no' på den? Det er det ikke. Toppen er slipt, slik at få ned kompen på 7,5 så masse annet. Når motor ble skudd ut av den andre bilen. Hadden den ca 1,2 bar i laddetrykk. Ikke meg som har gjort det men, men han eg kjøpt den av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 AT er gasserturbo, er det ikke? fri flyt og ikke elektronikk?? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Det er det ikke. Toppen er slipt, slik at få ned kompen på 7,5 så masse annet. Når motor ble skudd ut av den andre bilen. Hadden den ca 1,2 bar i laddetrykk. Ikke meg som har gjort det men, men han eg kjøpt den av. Har du bremset den eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244tic Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Har du bremset den eller? Skal det når eg sitter den i bilen en av dagene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244tic Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 AT er gasserturbo, er det ikke?fri flyt og ikke elektronikk?? Det forgasser turbo ikke noe elektronikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Er bare jeg som surrer... så ikke at det stod AT. Bare reagerte på at han skrev at han skulle justere den ned til 190hk før visning på biltilsynet... Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg