Rockford Seat Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Amen Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Nå må jeg legge meg flat, å innrømme at jeg har en lukket kasse. Og levelig høyt for meg er vel noe som er "ekstremt" høyt for andre. Jeg er glad i mye bass, å mye lyd, så jeg skrur opp alt det går.. Spilte trance-musikk. Kanskje det kan være for "hyppig" bass? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 La meg tippe: Du har aktivisert LOUDNESS funksjonen og du har jekka opp BASSKONTROLLEN på spilleren din? Da driver du forsterkeren din til KLIPPING og elementet får servert firkantpulser. Da ryker det innen kort tid. Kanskje en kraftigere forsterker hadde gjort seg? Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 ok, nå har han fortalt hvordan han spiller og musikken, han har forsterker, og trenger da tydlig nytt i samme pris klasse, men som kan spille høyere uten å bruke loudness og slikt. hva med å hjelpe han litt med det? Nå ser det ut til å bli vanskelig å slå den sub i pris.............. Så han her må da opp i pris av hva jeg kan se. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 har jo Kicker comp VR12, kostet 1800 ny.. Denne durer og går godt.. Loudness er av, basskontrollen er skrudd til -8 (går ikke lenger ned) Skrudd opp volum på forsterkeren, men det er ikke mye.. Morel: Hvilken forsterker anbefaler du da? Har tenkt på å selge alt, kjøpe en MacAudio Pulsar X1000 og 2 Kicker Comp VR12 istedenfor. Ha de i en dobbel åpen bassreflekskasse.. med 50kvadrat kabel fra batteri og bak til ett ekstra batteri.. og lage nytt jordingspunkt.. Vil det duge, eller vet du om en bedre forsterker til 3000 kroner? Takk for tips, ja :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 har jo Kicker comp VR12, kostet 1800 ny.. Denne durer og går godt.. Loudness er av, basskontrollen er skrudd til -8 (går ikke lenger ned) Skrudd opp volum på forsterkeren, men det er ikke mye.. Morel: Hvilken forsterker anbefaler du da? Har tenkt på å selge alt, kjøpe en MacAudio Pulsar X1000 og 2 Kicker Comp VR12 istedenfor. Ha de i en dobbel åpen bassreflekskasse.. med 50kvadrat kabel fra batteri og bak til ett ekstra batteri.. og lage nytt jordingspunkt.. Vil det duge, eller vet du om en bedre forsterker til 3000 kroner? Takk for tips, ja :) Du liker mye bass men har deaktivert loudness-kontrollen og satt basskontrollen til -8? Da skjønner jeg ikke at wooferen din har tatt kvelden... Uansett... Jeg er innhabil og er ikke "egnet" til å komme med anbefalinger. Personlig bruker jeg Sinfoni, men dette er en "smakssak". Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Du liker mye bass men har deaktivert loudness-kontrollen og satt basskontrollen til -8?Da skjønner jeg ikke at wooferen din har tatt kvelden... Uansett... Jeg er innhabil og er ikke "egnet" til å komme med anbefalinger. Personlig bruker jeg Sinfoni, men dette er en "smakssak". Mvh Pål Ja, jeg har det.. skrudd opp volumet på forsterkeren til subben, men skrudd ned på spilleren for at ikke frontsettet skal vrenge.. er ingen justeringer på 4kanaleren min :( Koste på meg ny 4kanaler og monoblokk, da tenker jeg.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 lyser brukerfeil helt til finnmark her.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 lyser brukerfeil helt til finnmark her.. hehe, virker som gain kanskje er skrudd opp litt for mye... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 lyser brukerfeil helt til finnmark her.. Og det er vel nærmeste nabo til deg? :D Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 hehe, virker som gain kanskje er skrudd opp litt for mye... litt over 1/4 ? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg