Per-Henrik Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Jeg skal bli laste bil mekaniker begynner på læare tiden nå. også lurte jeg på om noen lære bøker som man kan får kjøpt. så man kan studere litt når man tar lære tiden. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Hva er en laste bil? Det samme som en lastebil? doh Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 jeg er det.. men di bøkene har du vel fra skolen vis du vil ha noe på si? ellers er det verkstedhandbøker du skal følge når du jobber, å det er noe du lurer på... Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Jo vet at jeg skal bruke verksted hånbøker men hadde vært fint med en lære bok der det sto åssen ting fungerte. var så veldig lite av det i fjord. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg