Gå til innhold

Gromt body kit til P10

TobyT

Anbefalte innlegg

Jeg likte ikke helt det kittet. Fronten var grei den, men kunne likt å se den med blink- og tåkelys (hvis det finnes dette til den og man ikke må tilpasse noe selv) og med normale Primera-frontlykter for å få helhetsinntrykket.

Syns også skjørtene kunne vært like lave som bilen, føler de skjørtene der bare er "kopier" av GT/SRi-skjørter.

Bakenden syns jeg så bra ut fra siden, men likte den ikke bakfra, følte ikke helt den passet bilen. Syns den også burde gått like langt ned som fronten (hvis skjørtene hadde gjort det samme). Litt synd at spoileren på bilen ikke følger med, den syns jeg passet P10 sedan.

Men det er bra at det begynner å komme ting til Primera, men tviler på alle styling-firmaer kaster seg over bilen av den grunn.

Jeg må også få nevne at dette er mine personlige meninger tilfelle noen skulle henge seg opp i dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:watchout Om dere ser litt lengre nede i tråden så ser dere ein rød g20,DEN fronten var 10 ganger råere!noen som veit kor slike kan skaffest? fant ingen på linkene under...

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det er Ninja Fronten. Søk litt på G20.net så finner du produsenten/medhjelpere som brukere.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste kittet jeg har sett så langt til p10 iallfall....

Men er det ikke litt forskjell på størrelsen på fangerene på G20 og Primeraen?

Mener jeg har lest dette et eller annet sted på nettet, men det kan hende jeg husker feil... Tror G20-fangeren var litt lenger pga en større stålbjelke enn den vi har her i europa?? Noen som vet?

Det ville kunne bety at man må beregne litt moding før man får den på....

Men det ville være verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste kittet jeg har sett så langt til p10 iallfall....

Men er det ikke litt forskjell på størrelsen på fangerene på G20 og Primeraen?

Mener jeg har lest dette et eller annet sted på nettet, men det kan hende jeg husker feil... Tror G20-fangeren var litt lenger pga en større stålbjelke enn den vi har her i europa?? Noen som vet?

Det ville kunne bety at man må beregne litt moding før man får den på....

Men det ville være verdt det!

Bilen på bildet er jo en Nissan Primera GT. Så tror det går greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det er Ninja Fronten. Søk litt på G20.net så finner du produsenten/medhjelpere som brukere.

Fant litt info da, noen hadde brukt eit black widow front fra ein 95-civic og modda da!spurde han som hadde bilen kor han hadde kjøpt det så får sjå...:)

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen på bildet er jo en Nissan Primera GT. Så tror det går greit :)

Hvis du går inn på hjemmesida til han som eier bilen, står det at han har montert Nissan-, Primera- og GTmerker på G20en sin....

Men som sagt, er ikke 100% sikker på om det er noen forskjell, men det kan være greit å sjekke opp for de som vurderer å kjøpe!

Det er uansett billig... blir vel rundt 5700,- pluss frakt med dagens dollarkurs.

Jeg digger virkelig den bakspoileren! thumpsup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye bredere bak er P11 enn P10?

Jeg liker sånne diffusersaker på bakfangeren..akkurat den der kunne trenge litt forandring for å bli helt fet, men det er en bra start...sååå..hvis noen skal bestille noe sånt, PM meg, så kan vi diskutere en deling av frakt, og andre utgifter, fordi da blir det en bakfanger på meg. Eller er det helt fjernt å prøve å modde en sånn til P11?

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye bredere bak er P11 enn P10?

Jeg liker sånne diffusersaker på bakfangeren..akkurat den der kunne trenge litt forandring for å bli helt fet, men det er en bra start...sååå..hvis noen skal bestille noe sånt, PM meg, så kan vi diskutere en deling av frakt, og andre utgifter, fordi da blir det en bakfanger på meg. Eller er det helt fjernt å prøve å modde en sånn til P11?

http://www.autoshineshop.no har tenkt å importere. til meg :D

Ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider