King-Nothing Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Jeg har en 10" i lukket kasse, men er litt usikker på hvordan jeg burde feste den. Har en sønn som ikke er så mange dager gammel, og vil helst unngå at den kassen kommer flygende gjennom lufta dersom jeg kræsjer. Ille nok med selve smellet. Har lett rundt på bilforumet.ner og på nettet generelt, men har ikke finni noe særlig om det...Noen gode forslag? Sitter borrelås greit (nok)? Eller er det kanskje best å borre ett hull, og skru den fast? Vis gjerne noen bilder om dere har... Siter Peugeot 406 2.0 SVTI 98 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 I gammle bilen min så brukte jeg gjennom gående med store skinna skiver å vinkler på side platene Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Var visst flere her på forumet som har brukt sånne stålvinkler og skrudd de fast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King-Nothing Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 På sideplatene? Hvordan fikk du festet det da? Bagasjerommet mitt er ganske stort, og basskassa skal stå i midten. da er det jo vanskelig å feste noe i sideplatene... EDIT: Ahh..nå skjønner jeg. Man kjøper 90 graders vinkler, også skrur man fast en på hver sideplate ned i gulvet? Litt treig i dag bare...blah Siter Peugeot 406 2.0 SVTI 98 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 i mine biler er borrelås greit (nok) sitter meget bra ingen problemer med det barre bruk nok Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Neppe at det holder når du krasjer i 90kmt og kassa blir slengt fremover :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basskongen Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Jeg har en 10" i lukket kasse, men er litt usikker på hvordan jeg burde feste den. Har en sønn som ikke er så mange dager gammel, og vil helst unngå at den kassen kommer flygende gjennom lufta dersom jeg kræsjer. Ille nok med selve smellet. Har lett rundt på bilforumet.ner og på nettet generelt, men har ikke finni noe særlig om det...Noen gode forslag? Sitter borrelås greit (nok)? Eller er det kanskje best å borre ett hull, og skru den fast? Vis gjerne noen bilder om dere har... Hei du får kjøpt sånne belteklips som du kan feste ned i gulvet/bagasjeromet (samme opplegg som man fester batteri i campingvogner/biler) det funker skikkelig bra, å skal du ta det ut er det bare å trykke på klipsa så ern av :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King-Nothing Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Hvor får jeg tak i det? Link? Siter Peugeot 406 2.0 SVTI 98 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3ndX Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Har ikke festet min jeg, den er så svær og tung, så skal den gjennom frontruta, må den rive i filler taket først assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Har ikke festet min jeg, den er så svær og tung, så skal den gjennom frontruta, må den rive i filler taket først assman Du tror vel virkelig ikke at den står stille bare fordi den veier litt ved en kollisjon? Ta å prøv da vettu.. kjør i 30km/t inn i en vegg å se hvor stødig den står da :rolleyes: Alt som er løst i bilen kommer flygende hvis du kræsjer.. Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Drit i å feste den, lev litt farlig ;) Neida. Men den beste plasseringen er vel strengt tatt inntil bakseteryggen, elementet pekende bakover/til siden og vinkeljern. Selv om det ikke er penest :) Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Har det noko å sei for lyden om elementet står litt ut til eine sida, eller bør elementet være sentrert i midten av bagasjerommet? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg