olehenri Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Lurer på om noen veit ca pris på Hellakkering av en golf, innv, og utvendig. Har heller ikke mulighet eller tid til å pusse ned bilen selv etc.. Bare søker litt info i tilfelle jeg kommer til å lakke.. Ikke samme farge som org.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Når jeg spurte om hellakkering til Seat Toledo, kom det på ca 12000,- eks. mva, kun "utsiden". Så kunne man regne ca. 1000,- ekstra for inni hver dør. Og sikkert litt mer for under panser, torpedovegg og bakluke. Vil tippe ~20.000, for en "normal" farge da.. Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Når jeg spurte om hellakkering til Seat Toledo, kom det på ca 12000,- eks. mva, kun "utsiden". Så kunne man regne ca. 1000,- ekstra for inni hver dør. Og sikkert litt mer for under panser, torpedovegg og bakluke. Vil tippe ~20.000, for en "normal" farge da.. vil ha en farge som skiller seg ut.. helst noe i perlemor! hehe Betaler uansett ikke mer enn 25lapper Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg