eGtTurbo Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 har litt rust baki der tydligvis.. noen som vet om hjulbuene bak er mulig å bytte ut eller må det storstillt skjæring og sveising til? Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Mener det meste der krever storskilt skjæring og sveising ja... Er det på venstresiden med påyllingsrøret til tanken? Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 det er et rent helvete å bytte ut julbuer og innerskjermer på P10 desverre. kostet meg skjorta for å bytte innerskjermen bak. innerskjermen er delt opp i 2 deler, og jeg måtte ut med rundt 2 tusen for bare den ene delen. ytterskjermen koster vel sikkert noe av det samme tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 jeg har heldigvis en delebil jeg tenkte å skjære ut fra og rett og slett sveise rett inn på turbobilen.. Kan da skjære ut det stykket jeg trenger som er øverst i buen og inn mot bagasjerommet.. Er nok oppover langs påfyllingsrøret ja.. hælvetes svakhet med P10 det der Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 jeg har heldigvis en delebil jeg tenkte å skjære ut fra og rett og slett sveise rett inn på turbobilen.. Kan da skjære ut det stykket jeg trenger som er øverst i buen og inn mot bagasjerommet.. Er nok oppover langs påfyllingsrøret ja.. hælvetes svakhet med P10 det der jupps, kostet meg rundt 10 tusen med deler og arbeid for å skifte ut innerskjermen og lakkering av bakskjermen. bleeh, faen ta alt som heter rust..:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 uff ja.. På min er rusten taksert til 32.000 kr men de skulle virkelig være storkarer og omtrent kappe av hele jævla bilen der bak.. Men sant skal sies at det var på et karrosseri verksted for forsikkringsselskapene så de er sviiindyre.. Men jeg håper virkelig planen min med å skjære ut nøyakti det stykket jeg trenger fra delebilen funker... Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 jupps, får håpe det jah. jeg kan ta etpar bilder av hvordan rusten på min bil ser ut, så kan du trøste deg med at det finnes andre som har det verre ;) jeg har gitt opp kampen mot rusten på min hvertfall, er en kamp jeg verken har kompetanse eller penger til å vinne ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 knips i vei Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg