Gå til innhold

Fikk syk hjul spissing etter bære-arm bytting.

Ranger emnet


clone baby

Anbefalte innlegg

Var og bestilte 2stk bærearmer fra vestbilutstyr, og da jeg fikk de montert så fikk bilen en ekstrem spissing da jeg kjørte med den, måtte asså nesten justere spissingen på feelingen for og kunne kjøre med bilen. Hvorfor ble det slik? fikk noen mekanikere til og se på det og alt så ut til og stemme med påmonteringen av bærearmene, samt jeg har gjort det 2 ganger før på bilen men uten dette problemet.

 

Kan det være feil bærearm? oppga reg nummeret da jeg bestilte.

 

Så hvis det er feile armer og jeg har montert de og de har fått sine "kosmetiske" skrammer etter monteringen, ikke skader på ledd osv men slike skrammer det kommer når man monterer bærearm, får jeg da igjen nye som skal passe på bilen? eller må jeg bruke samme sum på nye armer? er vell ikke jeg som skal svi for att vestbilutstyr har gitt meg feiler armer....

 

Eller hva sier dere?

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på hvordan loven er på det, men du skal jo tross alt ikke svi fordi du får noe annet enn du bestiller, selv om det kan bli en litt vanskelig sak av det hvor de kan påstå at du burde ha sjekket det selv før montering osv.

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har god tro på at du får returnert de dersom de er feil :)

Han burde det ja, men det er jo ikke alle firmaer som er like greie å med å gjøre. Håper de her er det da :)

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke bare bare og spisse selv da? ikke at jeg vet så mye om det. men ta tak i en du kjenner som jobber på verksted. så kjører dere bilen en tur på rulla. mye lettere og se når du får en data print på alt ;)

- Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk

- BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke bare bare og spisse selv da? ikke at jeg vet så mye om det. men ta tak i en du kjenner som jobber på verksted. så kjører dere bilen en tur på rulla. mye lettere og se når du får en data print på alt ;)

 

Joa, jobber selv som bilmekaniker hos bilhandel i bergen, men er ganske ny så har ikke så roen på det derre, men får en av mekanikerene med meg på lørdag for og ta hjulstillings kontroll, men har en følelse att det er posetiv camber på den etter jeg bytta bærearmer, og jeg har ingen muligheter for og justere camberen nå som det ikke er meningen og gjøre det på disse bilene :(

 

Men men, får no se.

 

Men hvilken andre biler kan de bærearmene jeg fikk passe på? lancer? for hvis det er feile bærearmer så må jo de være til en bil som har nesten identiske monterings fester som colten min.. Noen som vet?

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår