Sjokoladekake Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Liker vanligvis ikke slike felger, men må si at de her passet veldig bra på din :) Siter - 1997 Nissan Primera GX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Hvordan går det ann å ikke like BBS RS? Hmm. Syns det er helt rått jeg, og ble utrolig fint:) Men litt bedre og flere bilder hadde gjort seg. Og kanskje senket litt til. Skjedd no mer spennende med Golf'en da? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Hvordan går det ann å ikke like BBS RS? Hmm. Syns det er helt rått jeg, og ble utrolig fint:) Men litt bedre og flere bilder hadde gjort seg. Og kanskje senket litt til. Skjedd no mer spennende med Golf'en da? Takker for skryt! Kameraet streika den dagen jeg skulle ta bilde, men blir forhåpentligvis over helga en gang. Sitter å vurderer og jeg skal bygge turbo eller ikke.. Får se. Har fått nok penger, så nå er det bare å bestemme seg igjen. Videre skal jeg få lakka det som trengs å lakkeres. I tilleg til takluke med vipp. Skal senke et par cm framme og bak, men ikke mer.. kommer meg akkurat over fartsdumpene som den er nå. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 molde er jo helt vandivalsk med fartshumper da.. er jo bra i storgata etter de la ny asfalt da men.. den atmed aker stadion er helt jævlig:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 molde er jo helt vandivalsk med fartshumper da.. er jo bra i storgata etter de la ny asfalt da men.. den atmed aker stadion er helt jævlig:P ness da.. går greit d... er blitt vant til de etter utallige turer over... tenker ikke over de mer jeg :roll: Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Da har jeg fått tatt noen litt bedre bilder. Var ikke akkurat perfekte lyforhold, men dere ser iallefall litt bedre hvordan det ser ut iallefall. Som noen av dere sikkert ser trengs det et par cm senk fremme og bak. Trykk på bildene får å få de i større versjon. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Så absolutt pent:) Misunnelig på felgene dine gitt.. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Så absolutt pent:) Misunnelig på felgene dine gitt.. Takk for det! Du skal få kjøpe de om du vil, men prisklassen er høy :hello: Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Skal ikke se bort ifra at jeg vil kjøpe felgene dine om ei stund om du skal selge:) Og ja, jeg vet at prisklassen er høy:D Sleng gjerne ut flere bilder av bilen også, har sansen for bilen din så moro å kikke litt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hehe.. bilde er nå bakgrunn på mobil og data :pray Skal prøve å få tatt litt flere detalje bilder og bilder av interiør osv. når jeg får tilbake mitt eget kamera. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg