Okki Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 En ting jeg lurer på.. hvorfor går turtelleren bare til 7000rpm?? er det ikke 8k på 16v gti da? eller er det bare det at det er en PL motor?? hvis du ser enda bedre etter ser du at speedoen går bare til 220 og, så dette er et 1.8 80 hk speedometer. Grunnen til at jeg hadde dette var at jeg fikk låne det i mellomtiden til jeg fikk kjøpt meg et nytt speedometer, fordi når jeg kjøpte bilen fungerte ikke turtelleren. Var litt artig å ha det speddometeret der å siden jeg kunne dra den forbi rødstreken å yodude Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoFFen Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Fins det 1,8 80 hk?? 90 så.. hehe :) Men fin bil! det skal du ha.. Bare å fortsette å modde. Man blir jo aldri ferdig med å skru.. happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Lenge siden oppdate nå. Har fått nye tåkelys (fikk de gratis fra autospar, Meget god service) Mest sansynlig kjøpt nye felger. (bbs rs 15" som blir 8" brei (med kromkant) Ellers får jeg se hvor langt ut felgene kommer, kommer de langt nok ut setter jeg på g-60 bredding. Legger inn et bilde en kompis av meg har modda i PS. Blilen blir ikke fullt så lav, men ikke langt unna kiddie Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre87 Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 ola xD fin bil du har <3 Siter MDLNR Club-Honda.org #1502 # 95 Honda Civic lsi 1,5 (første bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 ola xD fin bil du har <3 hehe.. sindre ja! lenge sia no :hello: Kass bil du har fått d da? Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre87 Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 hehe ja lenge sia, honda civic coupe 95 mod ;) Siter MDLNR Club-Honda.org #1502 # 95 Honda Civic lsi 1,5 (første bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Kan jo informere om at bbs rs 15" er innkjøpt og blir tilsendt på Mandag. Skal kjøpe breire kromma kant til sommeren. Å skal selfølgelig senkes en del til. Tror det blir bra. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Tror det blir bra. Det tror jeg og :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Blir som regel bra med BBS RS:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Blir som regel bra med BBS RS:) Ja, de passer til utrolig mye. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Da er det en god stund siden oppdatering. Skjer ikke så altfor mye for tilden. Har fått bbs felgene i hus og har i tilleg fått g-60 bredding. Felgene blir mest sansynlig lakkert sølv og blir bestilt 2" kromma kant og 4 nye senterdeksel. Bilde av bbs felgene. Dette er med 1"kant og uten senterdeksel og skruer i kanten: Videre blir det sikkert cleaning av bakplata og opplakkering. skal få lakkere ei dør og takluka pga. noen småbulker. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 LIte oppdateringer i det siste. Venter på kanter, senterdeksel og skruer fra Tyskland, men kommer vel over påske en gang. Vurdere om jeg i tilleg skal koste på fornikling (chrom) av senteret av felgene. Får se hvor mye det koster. Har fått komplett skinninteriør med dørtrekk, men har ikke fått knipset bilde av det enda. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 bilen kommer til og se bra ut med de felgene der Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Dette blir bra Okki.. Glder meg til oppdatering på felgene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Sitter på hytta, men fikk forhørt meg om hvor mye det koster for chromelakk og det var ikke værren enn 8000kr literen. Men siden jeg trenger max 0.5 liter er det en mulighet at det blir likevel. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg