|TobbE| Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Jeg skal ta bilder i dag av bilen så skal jeg legge di ut.... er ikke så rå nå men til sommeren blir det litt mere senkesett og større felger..... :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Forskjellen på hvite og gule blinkers foran på bilen min: Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Før.... Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 og etter....... Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wroom! Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 jetta16v hvor mye har du brukt på bilen?? og hvor mye på fiksing og styling?? Siter Bad ass boys,Drive Bad ass Toys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Er ikke jeg som har bygd om bilen... jeg har skifta litt felger og frontspoilere + litt annet småtteri. Men det er en annen som har gjort alt det andre... Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Før Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Etter Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Før.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Før 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Etter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Etter 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Har vel gjort såpass mye med bilen nå at jeg faktisk kan legge inn bilder i denne posten.. Før: Etter: Det som er gjort er å - Bytte hele fronten fra Jetta front og Rs-fanger til vanlig Golf front med 2 lykter og Bonrath Emblemfri grill og 90 fanger med Gti leppe og tåkelys. - Satt på sidelister, delene som skal være på forskjermene ligger i garasjen. - Hvite sideblinklys - Skiftet fjærer - Nye vinterfelger - Litt nytt innvendig som nye gulvmatter, fikset litt på stoler, nytt ratt, og litt anlegg. Skjer vel mere med bilen etterhvert, og det kan du lese om her! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg