MrFord Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Her er da min siste kreasjon, er meget fornøyd faktisk. Ka dokker tru? Orginalen Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Fin den, men det er noe rart med side skjørtet.. :wonder Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 ja, noe rart med det skjørtet, vents i panseret er skjeive, nettingen er litt grov Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Felgene er dårlig utklipte, og skjeive. Spoileren er alt for lys, og har ikke samme lysinnfall som resten av bilen. Sideskjørtet er noe rart med. Ser sammen kræsjet ut :wonder Bra farge skifte! :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Felgene er dårlig utklipte, og skjeive.Spoileren er alt for lys, og har ikke samme lysinnfall som resten av bilen. Sideskjørtet er noe rart med. Ser sammen kræsjet ut :wonder Bra farge skifte! :) Dårlig klipte felger? Hvor da? Og hvor er dem skeive da? Skal svinge litt på frem dekket... Resten er jeg enig i. Jeg prøvde å sette på andre hull i panseret. men det var dritt vansklig, lett på høyre siden, men vansklig på venstre.. Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Her kan du se det. Du har med gymme fra det andre dekket, og det passer ikke inn. Også er den litt for høy. (Felgen altså...) Ser du det nå? Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Her kan du se det. Du har med gymme fra det andre dekket, og det passer ikke inn. Også er den litt for høy. (Felgen altså...) Ser du det nå? Synes det bare er rein idioti jeg, det du driver med. dekket passer. og felgen er ikke for høy. :fuckme2: Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Synes det bare er rein idioti jeg, det du driver med. dekket passer. og felgen er ikke for høy. :fuckme2: Hmmm... Tåler ikke kritikk? Nei, nei... Slutt å post her da. Skulle bare hjelp! sombrero Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Hmmm... Tåler ikke kritikk? Nei, nei... Slutt å post her da. Skulle bare hjelp! sombrero Jo jeg tåler kritik. men jeg synes faktisk jeg fikk til det felg bytte jævlig bra og de små feila som du pekte ut var bare små ting.. der for... Jeg skrev at jeg tar til meg resten av kritikken som luftinntakene og spoileren bl.a Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 kom an hiss deg opp nå! Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 haha! Nice bil! bra modd syns jeg.. Ikke heng deg opp i små feilene! ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Jo jeg tåler kritik. men jeg synes faktisk jeg fikk til det felg bytte jævlig braog de små feila som du pekte ut var bare små ting.. der for... Jeg skrev at jeg tar til meg resten av kritikken som luftinntakene og spoileren bl.a Neivell :) Da får du gjøre de feilene neste gang også, eller kanskje ikke siden jeg sa ifra? Uannset, jeg vil ikke krangle. Du synes at det ble bra, da er jeg fornøyd. Gidder ikke "slåsste" over et forum... :) Stå på! Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 haha! Nice bil! bra modd syns jeg.. Ikke heng deg opp i små feilene! ;) seff må u gjøre d for å få en 100% bra modd:) å torres har rett!! felgen er for høy oppe!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 ehh... ser ikke noe feil der jeg.. :s Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Hvis du sammenligner bakhjulet og framhjulet så ser du at noe er "off" på framhjulet....ser ut som det er ballong dekk der og ultra low profile bak. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg