Goop Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 er det noen her som har bilder av en 242 som er skjøtet med nyere baklykter? liker ikke helt de gamle.... Skal jo liksom ikkje se at de er skjøtet då... :scared Er vel bare å finne bilde av en 242 med brede baklykter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Ombygde jalla biler. Hvis du liker dem så må du gjærne kjøpe alle du kommer over. Karosseriet skal jo liksom ikke være lappa sammen som ei gammal fillerye heller da. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 er det noen her som har bilder av en 242 som er skjøtet med nyere baklykter? liker ikke helt de gamle.... jeg har et bilde *tror jeg* av en 242 orange med svarte striper/flammer på sida som har ombygde baklykter... han ha tatt hele bakdelen å "fylt" opp med baklys... skal se om jeg finner bildet;) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg