DiNGo Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Jeg har aldri tatt på en manta engang, men skal ha meg en snart. Har en veldig rå 10" sub, og syns denne ville vært rå å montere i hatthylla med magneten opp. Må jeg ta kappskive og forsterke eventuelt karosseri som er under hatthylla? Tenkte jeg skulle bygge inn en litt høy kasse som er under hattehylla og ned i bagasjerommet så den får kasse også. Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locdog84 Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 funke vil det helt sikkert;) Siter 86 Bmw 325i 96 Toyota Carina E 1.8 98 Audi A4 1.9Tdi [x] 86 Bmw 325i [x] 85 Audi 100 2.2E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Jeg har aldri tatt på en manta engang, men skal ha meg en snart. Har en veldig rå 10" sub, og syns denne ville vært rå å montere i hatthylla med magneten opp. Må jeg ta kappskive og forsterke eventuelt karosseri som er under hatthylla? Tenkte jeg skulle bygge inn en litt høy kasse som er under hattehylla og ned i bagasjerommet så den får kasse også. Funke vil det nok, men du bør sikre den utrolig godt.. En 15kg+ sub som kommer flygende under en evt. kollisjon er mindre bra... Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Er ikke sikker, men syns huske at en kompis ikke ville ta å skjære i hatthylla på mantan sin, var noe med at det var bærebjelken el lignene og at en manta hadde klappet sammen etter et rundvelt. Men skal ikke si noe som helst sikkert, men sjekk det ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg