Dizz Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Har fått fri eksos på civicen og tenkte at jeg skulle bytte potte (bare potta, ikke hele greia..) siden det er der "skaden" har skjedd, men det jeg lurte på da, var om noen har tips om hvor de selger billige potter med groom lyd :P, man får groom lyd ved å bare skifte potte? ikke sant? Takker for svar Mvh Siter Dizz 89 Honda Civic Earth, Wind and Fire... and Honda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Har fått fri eksos på civicen og tenkte at jeg skulle bytte potte (bare potta, ikke hele greia..) siden det er der "skaden" har skjedd, men det jeg lurte på da, var om noen har tips om hvor de selger billige potter med groom lyd :P, man får groom lyd ved å bare skifte potte? ikke sant? Takker for svar Mvh Ta deg en tur til Torshov Bilrekvisita du... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dizz Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 vært litt rundt å sjekka priser på hva de tar for å lage nytt anlegg på bila, svendsen eksos skulle ha 5000 kr for å lage nye rør fra kata. frem til ny potte, synest dette er dyrt jeg, siden bila ikke kosta mer en 15k, er d my probb å fiske selv? trenger jeg å sveise, eller holder d med klemmer? var ikke bare potta som hadde hull, er hele røret fra kata. frem til potta, så må bytte mer en bare potta.. (jaja, sikkert mange dumme spørsmål her:P) Siter Dizz 89 Honda Civic Earth, Wind and Fire... and Honda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg