Gå til innhold

M50 Turbo

Ranger emnet

teck

Anbefalte innlegg

Start med å lese http://www.autopower.se forumet for trimming, og etterhvert PPF sitt firma forum, så kommer du nok langt :)

og tenk på et budsjett, gange det med 2, så vet du ca sum...

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

PPF er veldig sjefs på bygging av BMW-maskiner med turbo. Var borte på verkstedet til dem for ca. en måned siden, og de gutta kan sakene sine;)

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Det var jeg som hadde turbokittet , og det forsvant temmelig fort ut døra når jeg satte det for salg. Jeg har automatkasse, og det var ikke sjangs i helvete om girkassen min tålte det :D Mulig hvis en var moderat på gassen så kunne det gå , men hvem er det når man har turbo ? Da forsvinner jo hele morroa. Cluet var iallefall at turbo på en M50 motor kunne du glemme å få godkjent, og dette la også en fin demper på hele opplegget. Vel , du klarer det sikkert etter endel utlegg i bremser osv osv , men så må du til Tuf i tyskland å ta avgasstest under kjøring osv osv , og få avgasskravene godkjent. Biltilsynet snakte om dette kom på ca 30.000,- (pluss eventuell andre utgifter) så jeg ga faen og solgte hele kittet. :D

Men lykke til , tror du kommer til å trenge det. :)

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider