samoht Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Så en Grønn bmw E36 (m3?) i godt driv oppover E6 ved helsfyr, ca kl 16 i dag. Noen som vet noe om denne, effekt ,modell,osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Kan det ha vært en M3 GT? http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1118003926735?finnkode=5269129&sid=2aEbZpbCi926711&pos=9 Utrolig råe biler.. Jeg tror det er 2-kanskje 3 av denne typen i Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Kanskje "sjefolainen" (på forumet) sin bmw..tror han har en slik :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Jeg har en slik, men det var nok ikke meg. Og bilen på bildet er heller ikke min. Så vidt meg bekjent finnes det 4 stk. M3 GT'er i Norge. Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Jeg har en slik, men det var nok ikke meg. Og bilen på bildet er heller ikke min. Så vidt meg bekjent finnes det 4 stk. M3 GT'er i Norge. Vet det gikk en sånn M3 GT med svenske skilter på Årnes før hvertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Vet det gikk en sånn M3 GT med svenske skilter på Årnes før hvertfall... Var det Martin sin? Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Var det Martin sin? Aner ikke hvem som kjørte den, så den bare parkert der mange ganger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samoht Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Det kan nok ha vært en M3 GT.Den hadde norske skilter,og 18/19" hjul med polert kant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Det kan nok ha vært en M3 GT.Den hadde norske skilter,og 18/19" hjul med polert kant. den beskrivelsen der virker utrolig kjent med en e36 som jeg så på et streetmeet for ikke lenge siden... var vel bare en 325... kan se om jeg finner bilder seinere i kveld siden jeg er på jobb nå :) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Det kan nok ha vært en M3 GT.Den hadde norske skilter,og 18/19" hjul med polert kant. Denne du tenker på? http://www.bimmervestnes.no/kjente_biler.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samoht Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Ja, den var iallefall veldig lik. noen som vet noe om effekt osv på denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 dette var den bilen jeg tenkte på med engang.. dårlige bilder men... den er jo grønn og med store chrome hjul :) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Det er en i T-consept som eier den grønne bmw m'en med svenske skilter veit jeg!!! Men om det var den som kjørte på Helsfyr kan jeg nok ikke svare på med det første.. :rolleyes: kan jo høre med han!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 haha, rå skiltplate på den m5'en hans da... Don't fuck, you lose! Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samoht Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Azzido. Vet du noe om bilen du hadde bilde av ? Var det en 325 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg