Oshim Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Jaja.. nå begynner våren og nærme seg og jeg begynner å lure på hvem av mine 15" sett jeg skal montere på... Kan noen hjelpe meg med å bestemme meg?? (jada, senking kommer også etterhvert) :) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Stilauto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mars 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 hmm.. synd med tanke på att jeg betalte 1500,- for MiM felgene med bra dekk da... Stilauto felgene fikk jeg... Men kan jo bare bytte over dekka da.. så ga jeg teoretisk 1500,- for 4 bra 195/50 :) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1GTI Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Du vil ikke selge Stilauto felgene da ?? Siter Team dalatrekk rasing 99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic 90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v) 83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs x mange vw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Stilauto Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 off... ingen spons i nokken nye! eller fiks opp stilauto felgene Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Hva med disse her? Trur det kan bli tøft, siden du skal ha gamle fangere og føre bilen ned til bakken! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mars 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 hehe.. nå blir jeg bare mer forvirra da.. Prøver å bestemme meg hvilken av de jeg har jeg skal bruke.. Plutselig dukker det opp ett nytt alternativ.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Her er noe jeg syns var ganske pent! Disse felgene er til salgs. Selges kr 3000,- uten dekk. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Eller denne: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Har et til jeg har lyst til å vise og, da... :) Gamle go' Golfen min... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mars 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 På det nuhværende tidspunkt burde jeg ikke påpeke det men... Synes det manglet litt senking på golfene ovenfor.. Nå er det bare å vente på kortere fjører i posten.. og sommer og sol:) så blir dette bra tenker jeg. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Originally posted by Oshim På det nuhværende tidspunkt burde jeg ikke påpeke det men... Synes det manglet litt senking på golfene ovenfor.. Nå er det bare å vente på kortere fjører i posten.. og sommer og sol:) så blir dette bra tenker jeg. Ja, Golf'ene mine er alt for høye... Men om jeg senker dem kun bitte litt så kommer ikke bilen inn i garasjehuset her. Borettslaget mente det er bra med HØYE og SPISSE fartsdumper inne i garasjen... :rolleyes: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mars 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Huff... glad jeg slipper det.. Kjøp deg hydrauler da.. Så kan du sprette ned gata også i beste gangsta stil :rolleyes: Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Ja, det hadde kanskje vert noe.. Har ikke bilene så lenge at jeg gidder å koste på de noe særlig... :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg