Eye Candy Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Hehe! Du sier noe der ja! Men bare så du vet det så er det ikke bare pizza jeg henter men også cola og kebeb! Også er jeg ikke så veldig i veien heller for jeg står alltid og holder lampa. Men så snakker vi ikke så veldig mye mer om dette! flushit :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Skal være stille jeg.... bare sånn for de som ikke følger så godt med så er Bimmer Boy høvdingen av sofienberg gutta.... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Wasif med andre ord? snakket med deg en gang, begynner å bli en stund siden, var innom når øyvind snakket om styling på den gamle 325`n. syns du om at Wasim solgte audien a? haha! Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisKrogstad Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Hehe! Du sier noe der ja! Men bare så du vet det så er det ikke bare pizza jeg henter men også cola og kebeb! Også er jeg ikke så veldig i veien heller for jeg står alltid og holder lampa. Men så snakker vi ikke så veldig mye mer om dette! flushit Men det lyset greier du ikke å holde slik at det lyser inn i bilen eller ikke blender den som skrur da. :hammer Sorry sarkasmen. Hilsen den yngste på Autolyd hellothere Siter BMW 320DAT ESS tuklet med. Bilstein understell 20" Black edition felger Double exhaust 2x4" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Wasif med andre ord? snakket med deg en gang, begynner å bli en stund siden, var innom når øyvind snakket om styling på den gamle 325`n.syns du om at Wasim solgte audien a? haha! Siden wasif er litt overlegen for tiden....jepp det er han..... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Får hive meg inn i posten jeg å, ja det er jeg som eier den rød/sølv 320i.Jeg har ihvertfall vært strålendes fornøyd. Åja eksosen er fikses for lææng siden . bare go lyden nå. hehe Siter Jupp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 han fyren bor her hvor jeg bor(eller så er det dama hans som bor her??? uansett.). ser den statt og ofte...synes det blir litt for mye dekor, synes det er mye fetere med en clean look. det blir litt for mye kebab tralle. Heisann ,jeg å dama mi bor på høybråten stemmer det.men nå er det byttet dekor på den . hun som kjøpte den blir vel fornøyd hehe. Siter Jupp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Heisann ,jeg å dama mi bor på høybråten stemmer det.men nå er det byttet dekor på den . hun som kjøpte den blir vel fornøyd hehe. har du solgt bilen? Siter (X) BMW E46 318IA (X) BMW E60 530DA (X) BMW E39 525I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Palm Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 "Izzat" betyr ære og er en norsk film om gjengmiljøet i Oslo på 90-tallet... er vel på kino i disse dager så vidt jeg vet... Siter Palm :boxing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 "Izzat" betyr ære og er en norsk film om gjengmiljøet i Oslo på 90-tallet... er vel på kino i disse dager så vidt jeg vet... jaha..trudde den hadde premiere 27elr28 eller no sånt jeg..begynner å bli noen TEAM SB medlemmer her nå :wave Siter (X) BMW E46 318IA (X) BMW E60 530DA (X) BMW E39 525I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 bilen er solgt ja, og izzat har premiere idag ( 30 september ), bare for å informere :) Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 bilen er solgt ja, og izzat har premiere idag ( 30 september ), bare for å informere :) Førpremiere da? For det er vel den 7 oktober den strengt tatt skulle komme på norske kinoer. IZZAT Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 tja, si det? :) så bare at det stod 30 september på plakaten når jeg var på kino på søndag! Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 bilen er solgt ja, og izzat har premiere idag ( 30 september ), bare for å informere :) okey.... izzat har ikke premiere før 7okt.. Siter (X) BMW E46 318IA (X) BMW E60 530DA (X) BMW E39 525I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 gutta fra SB skal stille ut bilene sine utenfor Colosseum imorgen da, siden Izzat har premiere da.. Men " vanlige " folk får vel ikke se den før den 7ende.. Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Så trailern på tv igår, med bl.a gamle røde/sølv E36 til Arnie. Så ut som action :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg