Eye Candy Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Izzat...? Hva er det for en film? Film om pakistanske miljøet i oslo.....på 70 tallet vist jeg ikke tar heeeeelt feil Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Film om pakistanske miljøet i oslo... på 70 tallet vist jeg ikke tar heeeeelt feil hmm. dette blir vel litt feil da.. blande inn biler fra 90 tallet i en film som skal omhandle 70 tallet? :rolleyes: Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER_LOVE Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 hmm. dette blir vel litt feil da.. blande inn biler fra 90 tallet i en film som skal omhandle 70 tallet? :rolleyes: hahaha...filmen handler om det pakistanske miljøet i 80-90tallet eller nå sånt...den røde bilen er råå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Så denne både her i grimstad og i sommerland i Bø i fjor.. Fin den Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 hahaha...filmen handler om det pakistanske miljøet i 80-90tallet eller nå sånt...den røde bilen er råå.. ja den vekker oppsikt... stilte ut med arnie selv på innercitymeet... passer fint inn i enn sånn film vil jeg anta... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 info om izzat: http://www3.filmweb.no/ctn/article51002.ece er en trailer der også, men ikke så lang... Har sett bilen i grimstad flere ganger jeg også. Arnie har familie her nede. Han er registrert på forumet her. Er tøff den bilen, og bra lyd i eksosen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 er en trailer der også, men ikke så lang... Den blå E36 coupen som er med i traileren er faktisk bilen min. Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Den blå E36 coupen som er med i traileren er faktisk bilen min. vet du om det er mye bilkjøring i filmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Er det noen som har flere bilder av den BMW'n? Ser ut som en ganske fin bil på det ene bildet som er her. :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 så igrunn ut som en helt vanlig e36 coupe? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 speedy=) den står nok i garasjet nå ja, han kjører mye rundt i den sølv saab 93 caben med body kit som går rundt på strømmen/oslo bilen hans er helt 100% strøken... sofienberg gutta har gjort en god jobb der! Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 er sånne biler som går i groruddalen vet du! Er sykt mye fett og dyrt som går i groruddalen...og på stovner... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ROLF Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Ser ut som ....... Nei , jeg syntes ikke dette var mye fint!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 "Stilren" er ikke rette begrepet, men den vekker sikkert oppsikt. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 vet du om det er mye bilkjøring i filmen? Nei det er ikke noe spes bilfilm. Det er egentlig en gangster film fra slutten av 80 og brgynnelsen av 90 tallet. så igrunn ut som en helt vanlig e36 coupe? Det er faktisk en helt vanlig E36 coupe med noe styling som luftinntak i forskjermene, M3 fanger med GT2 leppe, M3 lister, senking osv. Men den ser ikke sånn ut nå nei, vel akkurat nå så ser den jo ikke ut for vi holder på å bygge på den. Men den blir nok fin skal du se. Litt bredere osv. :driving Er det noen som har flere bilder av den BMW'n? Jepp jeg har nok flere bilder av den, men jeg vet ikke åssen man legger dem ut her. Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg