sjefolainen Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Jeg har sett en rød BMW E36 coupe med noe sølvdekor på ved Stovner, men hva slags E36 er det egentlig? Tror den var utstilt på biltreffet på Youngstorget i mai (ifølge noen bilder derifra). Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Jeg har sett en rød BMW E36 coupe med noe sølvdekor på ved Stovner, men hva slags E36 er det egentlig? Tror den var utstilt på biltreffet på Youngstorget i mai (ifølge noen bilder derifra). Vet om en rød som har sjakk dekor i sølv, er en 320 tror jeg. Den var tilknyttet sofienberg bilsenter sist jeg så den... Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Det er en 320i coupe ja. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Det er bilen til Arnie.....en av sofienberg bil gutta..... Nå har Eye Candy Racing og Sofienberg bil lenge samarbeidet å stiller ut mye sammen derfor den stod sammen med oss på youngstorvet..... Det er en 320....utrolig feit bil med costum dekor som kler bilen...:) Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 jeje bmw lover:p no offence bmw folk.. ;D Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Tuning Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 pen bil! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Jeg har møtt bilen et par ganger og da hørtes det ut som noe mer enn 320i. Hvor grovt eksosanlegg er det? Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 han fyren bor her hvor jeg bor(eller så er det dama hans som bor her??? uansett.). ser den statt og ofte...synes det blir litt for mye dekor, synes det er mye fetere med en clean look. det blir litt for mye kebab tralle. Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stugaard Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Har han ikke fikset eksosen etter at han kjøpte den, kommer faktsik lyden av et godt gammeldags hull i anlegget :) Siter LØP OG KJØP!!: ;) http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1117736886191?finnkode=5568071&sid=3aZoJGlp7886185&pos=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Det er en 320....utrolig feit bil med costum dekor som kler bilen...:) Vel, er ikke helt sikker på om jeg er helt enig i det der.. Hehe.. Blir kanskje LITT mye.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Har han ikke fikset eksosen etter at han kjøpte den, kommer faktsik lyden Det er faktisk feil! Det er byttet eksos anlegg på den! Den lyden kommer av et orntli eksos anlegg og ikke noe hull nei! :driving :driving Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adine Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Bilen er med i den nye filmen Izzat(?) som snart kommer på kino :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Bilen er med i den nye filmen Izzat(?) som snart kommer på kino Jepp det stemmer det! Og noen flere av bilene fra Sofienberg bilsenter. Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 bilen til arni jo! den bilen er like sinnsyk som eieren! er sånne biler som går i groruddalen vet du! er annen dekor på den nå, er det ikke? firkantene er borte Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Bilen er med i den nye filmen Izzat(?) som snart kommer på kino :) Izzat...? Hva er det for en film? er sånne biler som går i groruddalen vet du! Ser sjelden slike rundt her! de står vel i en garasje 360 dager i året :) Speedy Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg