morten pettesen Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Vel. Har du testet å justere litt på spilleren? Jeg vil egentlig annbefale deg å ikke kjøre noen høyt. på spilleren. Det beste er å ha en eller annen forsterker på alle høyt. for da kan du også stille relativt mye på lyden. Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 PS! forøvrig heter det høyttaler eller høytaler, ikke høytaller. Dette burde være elementær norsk når man ser på ordsammensettningen. mvh Glenn Bare for å pirke litt - det er også relativt elementært at man skal bruke stor bokstav etter punktum, utropstegn e.l. Dessuten er det ikke to "t"-er i "ordsammensetningen". Og sist jeg sjekket, sto ikke "høytaler" med en "t" i ordlista. Beklager :P Jeg elsker å gi norskopplæring til bedrevitere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg