As-I-Die Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Trenger nytt blinklys til min mkII, venstre foran innenifra bilen, til en 90 fanger. Trenger hele innsatsen, ikke bare glasset, noen som har å selge ? Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWDADDY Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Litt OT Men Ford gutta bruker mk golf gutta sier bare golf 2 Amerikanere sier A2 om golf 2 Så alt i alt så er det mest normalt å bare si golf 2 Det enkleste er oftest det beste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Jeg ville heller ha kjøpt meg nye, i og med at disse bare koster 200kr på .html"]Autospar Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Jeg ville heller ha kjøpt meg nye, i og med at disse bare koster 200kr på .html"]Autospar Jeg vil helle kjøpe et brukt, siden det da er billigere og jeg gir faen i hvordan det ser ut så lenge det blinker :D Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Litt OT Men Ford gutta bruker mk golf gutta sier bare golf 2 Amerikanere sier A2 om golf 2 Så alt i alt så er det mest normalt å bare si golf 2 Det enkleste er oftest det beste Driter da i alle andre, min er en mkII, så da sier jeg mkII Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Golf MK2 er desverre mye brukt VWDaddy. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Har et par hvite blinkers til 90-fanger liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Har et par hvite blinkers til 90-fanger liggende. Hele innsatsen, eller bare glassene ? Jeg trenger bare venstre foran da, ikke begge Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Okai, hvor mye skal du ha for de da ? Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg