Gå til innhold

Audi 80 competition

Ranger emnet


Pater

Anbefalte innlegg

driver å vurderer en 80 comp selv,fikk en tlf i dag fra en som ville selge den,gått litt over 200000,skifta tak (med takluke) samt det nye type panseret (siden den koliderte med en elg i vinter) med grillen innfelt i. ny lakk type grønn metalic ,grønt spesilet interriør..

 

kjenner lite til disse bilene men hva bør en være ops på med tanke på kjøp og prøvekjøring,feil og mangler,svakheter??

 

Kikket så vidt på den i vinter,men da skulle han ikke selge,men nu skal han det. Skal kikke nærmere på den i kveld,tar noen bilder og ser om de blir lagt ut og om det evvt er noe interresse for den.

 

Gøy med quattro da men hvordan funker den 2.0l 16v med quattro egentlig,er det holdbart og slike ting??

 

håper på RASKT svar da jeg skal se på den kl 20 i kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk: Calippere bak (håndbrekk og tregheter), eventuelle slitte foringer (kjør i humper osv og hør etter lyder), Slitte drivknuter (legg rattet helt over, gi gass og hør etter klonkelyder)..

 

Ellers er det jo di vanlige feilene som dukker opp på de fleste biler som er gått ett stykke...

 

Lykke til !

94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;)

 

7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driver å vurderer en 80 comp selv,fikk en tlf i dag fra en som ville selge den,gått litt over 200000,skifta tak (med takluke) samt det nye type panseret (siden den koliderte med en elg i vinter) med grillen innfelt i. ny lakk type grønn metalic ,grønt spesilet interriør..

 

kjenner lite til disse bilene men hva bør en være ops på med tanke på kjøp og prøvekjøring,feil og mangler,svakheter??

 

Kikket så vidt på den i vinter,men da skulle han ikke selge,men nu skal han det. Skal kikke nærmere på den i kveld,tar noen bilder og ser om de blir lagt ut og om det evvt er noe interresse for den.

 

Gøy med quattro da men hvordan funker den 2.0l 16v med quattro egentlig,er det holdbart og slike ting??

 

håper på RASKT svar da jeg skal se på den kl 20 i kveld!!

 

Audi 80 Comp. er vel bare levert i 1994. Alle har da den typen panser med grill innfelt så at han har satt på et slik etter å ha kjørt på en elg er vel nesten en selvfølge...

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi 80 Comp. er vel bare levert i 1994. Alle har da den typen panser med grill innfelt så at han har satt på et slik etter å ha kjørt på en elg er vel nesten en selvfølge...

 

da har jeg vært og sett på den, den var ikke bra og slett ingen competition. Bilen var en -91 modell som hadde blitt ombygd litt her og der. så den blir lagt på is ja..

 

gått 270 000km også,dashbordet hadde "bulk" etter elgen i dashbordet osv.

 

men pen og avstand og piruett ble det på grusen og den dro på alle 4 gitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

lukter jeg snart en "prosjekt/skryte" tråd nå pater?

 

 

må nesten det synes jeg... ettersom sugerørspotta di blei så jævli blank i dag! :)

 

 

 

haff... er ikke trøtt jeg.. og jeg skal til hamar til kl er 9 i morra tidlig... JE SLIT!

 

 

Weeeeeee.... senke bil!... PROSJEKT TRÅD!

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår