Siggen Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 den biln uten de lysene synes jeg ble jævla nice!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Det er istedet for og brushe, altså og COPIERE styling fra en annen bil og PASTE den over på den bilen du holder på med. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Copy/paste er grett det, men er jo endel råere med en helbrusha frontfanger med eget design som tillogmed ser ekte ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 takker for svar Raggar-Lars... maaa ikke alle som greier på brushe en front fanger som ser ekte ut vettu! d er råere men ikke mange som klarer! men mSpeed er en som greier det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 eg vet ikke helt men eg syns eg så en ganske make en i åsane i bergen:S Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg