Flasher Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Dette er noe av det værre jeg har sett i hele mitt liv :p Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
>STREETRACER> Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Dette er noe av det værre jeg har sett i hele mitt liv :p Så den omtalte vectraen på p-plassen hos en kompis i går. Nå er den blitt helt blå. Full i "renning" i lakken. Legg merke til fargeforskjellene i lakken på siden og lakken på bakruten. yodude Bilen er her også våt pga regn, så den ser nesten "normal" ut på bildet. Devil Fult av maks 20 lakkbokser bak bilen. Tror ikke han har lært. Et par runder i vask så. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Burde vært skuddpremie på sånne folk, men er jo litt arti å se på å da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg