Gå til innhold

Hjelp!!!!!!!!

Ranger emnet

alcapaal

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som bor i trondheim som kan hjelpe meg å koble opp dvd spilleren i bilen min?? (for en liten slant;) ) Har trukket kabler o.l, men får det ikke til å fungere. Spilleren slår seg av etter ca 30sek og skjermen er flimrete......

Mvh Paal

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Noen som bor i trondheim som kan hjelpe meg å koble opp dvd spilleren i bilen min?? (for en liten slant;) ) Har trukket kabler o.l, men får det ikke til å fungere. Spilleren slår seg av etter ca 30sek og skjermen er flimrete......

Mvh Paal

Fantastisk overskrift på denne posten.. Skjerpings! Ett minimum burde være at man kan se tildels hva tråden handler om uten å måtte gå inn i den.

Eks:

"Tr.heim: Hjelp til oppkobling av DVD-spiller ønskes"

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Mvh Paal

prøv å fjern sikringen eller sett en større sikring til skjermen, da forsvinner flimringen på skjermen(gjorde det på min hvertfall)

at spilleren slår seg av kan vel godt komme av at det er dårlig oppkoblet.. sjekk alle ledninger og pass på at skjøter sitter godt festet i hverandre..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar, men tror jeg har koblet feil. Begynner å gi opp.

Nå vil ikke dvd spillern loade platene eller slå seg av. Den står bare å lyser.

Tror ikke bilelektronikk er min sterkeste side.....

Ingen som kan hjelpe da?

Sorry for overskriften til tråden btw:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor i t.heim du holder til da? to hoder tenker bedre en ett, om man skal finne feilen:P er ikke dårlig jording til skjermen da? eller dynamo støy? flimra en del til meg når jeg hadde dårlig jord..

01: Volvo v70 XC

solgt. 96 Nissan skyline gts-t spec2

solgt. Nissan 200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Holder til ved charlottenlund. Nermere bestemt Stokkanhaugen.

Men har et lite problem for øyeblikket.... Kobla + på jord:( så nå er spilleren død. skal ta turen til bilradiospesialisten på mandagen å sjekke om den e ødelagt eller det bare er sikringen.

hvor i t.heim du holder til da? to hoder tenker bedre en ett, om man skal finne feilen:P er ikke dårlig jording til skjermen da? eller dynamo støy? flimra en del til meg når jeg hadde dårlig jord..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor dro du ikke bare til bilradiospesialisten med en gang du fikk problemer? Er vel derfor man kjøper utstyr i Norge, så man kan få hjelp når man trenger det

I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke

-03 Mazda 6

x93 Mazda 323 GT-R

x91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey! hehe, såpass ja:P du får jo til og sjekke sikkringen selv da?:-)

Nei. Var opp med chassie til spilleren å så ingen sikring. Vil ikke begynne å "grave" lenger inn i den:)

Gjør vel bare vondt værre

Lenke til kommentar
Del på andre sider