Sri Turbo Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 åssen resetter du ecuen på primera 91 gt?? Å har noen et koplingsjema over maf sensoren pin på ecuen???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Jeg mener å huske ECU'n resettes hvis du kobler fra batteriet i en halvtime..eller noe slikt? Prøv :) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Service manualen sier at ECU resettes ved å koble fra batteriet ja... Du skal ikke tilfeldigvis på treffet i kristiansand lørdag? Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sri Turbo Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Vet ikke har selgt bilen men kansje jeg låner meg en deprimera å kommer henn en tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg