Mariius Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Gamle bilen min... Miss my car :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unreal Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 shait! den var blankpolert! mye klarlakk er tinge:) Fin bil! Siter *Civic VTi -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Hvor ble det av den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Tror den går ett sted i Buskerud, angrer på at jeg solgte den.. Var iallefall en bil alle snudde seg etter :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 fet bil, døds keen på en civic selv, gidder du og gi meg en kjapp liste med mods på den?? Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Jepp, du har PM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg