ØysteinSlåke Skrevet September 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Ja da har det skjedd ein del i garasjen min og, har fått montert nye bremserør og fått opp mesteparten av understellet med nye krengningshemmere fra NEUSPEED. venter på noko bremsedeler fra maskinering. Har brukt MK3 VR6 bak calippere, noken som veit kossen handbrekk-wire eg må bruke? Skal få lagt ut noko bilder snart, men pc'en min er død enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 du kan bruke scirocco 16v virer. koster ca 400 pr stk på møller, eller modifisere virer fra mk2 gti 16v. (Koster 79 pr stk på biltema) Du må kappe av ca 2 - 2,5 cm på strømpen fremme ved der viren går inn i karosseriet. har gjort det selv på min golf med bremser fra corrado g60. (jeg kuttet av 3,5 cm av strømpen og har lite og stramme på.) -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Vet det er lenge siden dette prosjektet er blitt oppdatert nå, men det har vell sjedd noe siden 1september vell? hehe mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Kanskje det er på tide å slette litt? Fett prosjekt, liker det jeg ser. Har du kvittet deg med dem work felgene? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Januar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 no er den tom igjen ;) så no kan du sende skal prøve å få lagt inn bilder og oppdateringer snart, har jo begynt å ligne på bli her no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 bilder bilder bilder :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Ser veldig bra ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Ser at du er er online nå Menace, håper at du skriver en liten post nå om oppdateringene :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg