soNiXx Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Lurte på , om noen kan være så snille og hjelpe meg med en liten ting her.. Skal kjøpe Luftfilter i bursdagsgave til min bror, da hadde jeg tenkt meg og kjøpe et luftfilter... hehe, ganske kjekt for en råner :) Han har en Golf 5 , 1.6l Jubileum... Er ikke sikker på antall mm på inntaket, og det er det jeg trenger og finne ut.. Sikkert mange som sier "Kan du ikke bare gå ut og måle" , men da han er i tyskland atm går det litt dårlig.. Takk på forhånd om du kan hjelpe! :) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Om du går inn på knfilters og søker på modell osv.. så finner du muligens størrelsen. men de fleste leveres jo med monteringsbraketter. Uansett, har du modell, år og motortype.. så skal det vel være spesialtilpasset uansett hvilket merke du bestiller? Mvh. Knut-Erik Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg