-cardudde- Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Hey! Er ute etter bilder av biler med hydraulics(helst cadillac og andre pimpmobiles). Så, hvis noen har så bare sleng de ut her :afro Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Her har vi noen pimpmobiles på luftfjæring pimpMERCE hahah Den her er ganske feit. S-10 Lowrider... Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Unnskyld meg hvis jeg misforstår, men hvis du bare vil se bilder av det, så er det noe som heter google. Litt SLAPPT å be folk finne for deg..? Eller laste de opp på nettet for å vise deg..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Unnskyld meg hvis jeg misforstår, men hvis du bare vil se bilder av det, så er det noe som heter google. Litt SLAPPT å be folk finne for deg..? Eller laste de opp på nettet for å vise deg..? No offence igjen, men jeg liker slike topicer men ikke slike svar hehe. Er jo kjekkt å kunne sjekke innom her og se på slike biler med brukernes kommentarer. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Sjekk ut http://www.socalcustoms.com .. Bare hydraulicks/pimpmobiler nesten! Toyota Hilux Favoritten!!! Chevy!!' ;) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg