volvoraaner Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Hei Min volvo 740 tic har begynt å bruke olje å også ryke fælt.. mistenker at det er turboen siden resten av motoren er nytt. Alt bortsett fra turbo og blokk er nytt. Er det mulig å få kjøpt rep kit til disse turboene eller må man bytte hele turboen? Vet ikke hva turboen heter men motoren er en B204GT På forhånd takk Roar assman Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 HeiMin volvo 740 tic har begynt å bruke olje å også ryke fælt.. mistenker at det er turboen siden resten av motoren er nytt. Alt bortsett fra turbo og blokk er nytt. Er det mulig å få kjøpt rep kit til disse turboene eller må man bytte hele turboen? Vet ikke hva turboen heter men motoren er en B204GT På forhånd takk Roar assman er ikke B204FT? Tror bytteturbo blir billigst, ble ihvertfall det vi kom til på en B230FT. Er det bare 2.0 Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 hehe.. B204GT er kanonmotor.. 200hk orginalt.. 2.0 16v :) sjekk med volvo hva ny turbo koster. bytteturbo til B230FK koster 9200 pluss pant (4000kr..) og det er jo ikke akkurat noen revousjonerende turbo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Er en 2.0 liter på 200 hk ja.. er B204GT (uten katalysator) B204FT har katalysator. Oki..hehe volvo turboene er ikke akkurat de som er kjent for å være de beste nei. får vel dra å høre på pris da. Roar Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 har en T03 liggende. orginal til 230ET. kan få den for 1500kr uten wastegate, men det har du jo på gamleturboen din.. tipper det er samme turbo. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 har en T03 liggende. orginal til 230ET. kan få den for 1500kr uten wastegate, men det har du jo på gamleturboen din.. tipper det er samme turbo. hmm.. Har du noen bilder av den slik at jeg får sett om den er lik? hadde vært fint. roar Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 ser ikke ut til at det er den samme...hvis du går inn på: http://www.home.no/volvopowwa/turbo.htm så ser du hvordan turboen min ser ut. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 ser ikke lik ut den nei. lurer på om det er et mitsu aggregat.har en 13c mitsu snurre liggende som vel vil passe men denne er nok litt mindre en den du har.. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Hadde tenkt meg en turbo på samme størrelsen da. er liten nok den jeg har. å jeg har heller ingen planer om å bygge om grenrøret slik at jeg får inn en annen turbo. hadde vært enklest å fått tak i en som er lik Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg