Gå til innhold

Verdi på Pioneer P99?

Ranger emnet

eko004

Anbefalte innlegg

Har en strøken Pioneer P99 fra 99. For de som vet om denne maskinen så trengs det vel ingen flere opplysninger. Den har alt, 13bånds eq, 3 veis delfilter, tidskomp, 4 volt mm. Vurderer salg grunnet kjøp av ny Alpine spiller. Hva kan en slik være verdt i dag? 3000?

Eiko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg solgte en kompis av meg sin for 3000.- den er/var helt strøken. det er den også verdt!!!! til deg som solgte din dehp-945r for 2000.- for 3år siden. det er ditt valg, og ingen veiledning for hvor mye han sin, er verdt!

forskjellen på en p99 og en p945= p99 har ikke innebygd forsterker, men til gjengjeld har den 4volt linjeutgang. (945- 2volt)

dette er en bra spiller, med veldig bra lyd, og justerings muligheter. det eneste jeg vil trekke ned for den er at den ikke har mp3,. men den som vil ha fin lyd, så er kanksje ikke det noe negativt?........ ikke vet jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er en bra spiller, med veldig bra lyd, og justerings muligheter. det eneste jeg vil trekke ned for den er at den ikke har mp3,. men den som vil ha fin lyd, så er kanksje ikke det noe negativt?........ ikke vet jeg

Jeg kan anbefale denne spilleren på det varmeste!!

Kjøpte min for 3000,- og det var den verdt!!!!

2'dre plass på Våler i EMMA Amatør Lyd..

Bare på grunn av spilleren, det er jeg sikker på!!

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en klasssiker av en spiller, eller en grom spiller som jeg og jonny sier det.... vi har vel trykt en del på de, jonny? så løp og kjøp folkens, om du vil ha en veldig bra spiller!!!

forresten, jeg har en p9+p50boks. noen som kunne tenkt seg noe sånt for en billig penge? isafall ta kontakt med meg meg på pm, eller 97527116

da mener jeg billig. den er helt original

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har trykket MYE på p99 ja...men så spilte din toyota og den audien fra surnadal jævelig bra da!! kostet jo bare 15 lapper totalt,mange proffbiler som ikke spiller så bra i dag faktisk. vi brukte pioneer ts-e serien i audien,men d gjorde vel ikke du? hehehe

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere mener lyden på P99 står seg bra i dag altså? Må vel ha skjedd noen forbedringer på de andre også. Tenker på Alpine av lydmessige årsaker. Hvilken er jeg ikke sikker på, men en som er tilsvarende til P99 med delefilter, tidskompensering osv. osv.

Eiko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener jeg brukte ts-e1695 (pioneer), og det spilte faktisk veeeldig bra den gang, og hadde klart seg greit i dagens sammenheng også trur jeg..........

jeg vet att du brukte dem,men "ofisielt" så var det vel polk,,,hehe

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider