eko004 Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Har en strøken Pioneer P99 fra 99. For de som vet om denne maskinen så trengs det vel ingen flere opplysninger. Den har alt, 13bånds eq, 3 veis delfilter, tidskomp, 4 volt mm. Vurderer salg grunnet kjøp av ny Alpine spiller. Hva kan en slik være verdt i dag? 3000? Siter Eiko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Hvilken Alpine skal du ha ? CDA 7998-R ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Vet at en sann ble solgt for 3000kr nå. Men jeg solgte min DEH945 for 2000kr for 3år siden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 jeg solgte en kompis av meg sin for 3000.- den er/var helt strøken. det er den også verdt!!!! til deg som solgte din dehp-945r for 2000.- for 3år siden. det er ditt valg, og ingen veiledning for hvor mye han sin, er verdt! forskjellen på en p99 og en p945= p99 har ikke innebygd forsterker, men til gjengjeld har den 4volt linjeutgang. (945- 2volt) dette er en bra spiller, med veldig bra lyd, og justerings muligheter. det eneste jeg vil trekke ned for den er at den ikke har mp3,. men den som vil ha fin lyd, så er kanksje ikke det noe negativt?........ ikke vet jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 dette er en bra spiller, med veldig bra lyd, og justerings muligheter. det eneste jeg vil trekke ned for den er at den ikke har mp3,. men den som vil ha fin lyd, så er kanksje ikke det noe negativt?........ ikke vet jeg Jeg kan anbefale denne spilleren på det varmeste!! Kjøpte min for 3000,- og det var den verdt!!!! 2'dre plass på Våler i EMMA Amatør Lyd.. Bare på grunn av spilleren, det er jeg sikker på!! Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 er ikke helt uenig med deg der...... samt litt trykking....he,he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 fremdeles en av mest vel-lydende spilleren på markedet i dag,litt merkelig egentlig,den er jo 6-7 år gammel....tipper tore er enig der også... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 en klasssiker av en spiller, eller en grom spiller som jeg og jonny sier det.... vi har vel trykt en del på de, jonny? så løp og kjøp folkens, om du vil ha en veldig bra spiller!!! forresten, jeg har en p9+p50boks. noen som kunne tenkt seg noe sånt for en billig penge? isafall ta kontakt med meg meg på pm, eller 97527116 da mener jeg billig. den er helt original Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 vi har trykket MYE på p99 ja...men så spilte din toyota og den audien fra surnadal jævelig bra da!! kostet jo bare 15 lapper totalt,mange proffbiler som ikke spiller så bra i dag faktisk. vi brukte pioneer ts-e serien i audien,men d gjorde vel ikke du? hehehe Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Fått fikset på signaturen ser jeg, Jonny. ;) P99 er et veldig godt utgangspunkt for å få skikk på lyden! Fin å se på er den også... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 jepp,nå er signaturen på plass,sånn som den skal hvære... GENESIS: just what your car's been crying out for... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 mener jeg brukte ts-e1695 (pioneer), og det spilte faktisk veeeldig bra den gang, og hadde klart seg greit i dagens sammenheng også trur jeg.......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eko004 Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Så dere mener lyden på P99 står seg bra i dag altså? Må vel ha skjedd noen forbedringer på de andre også. Tenker på Alpine av lydmessige årsaker. Hvilken er jeg ikke sikker på, men en som er tilsvarende til P99 med delefilter, tidskompensering osv. osv. Siter Eiko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 mener jeg brukte ts-e1695 (pioneer), og det spilte faktisk veeeldig bra den gang, og hadde klart seg greit i dagens sammenheng også trur jeg.......... jeg vet att du brukte dem,men "ofisielt" så var det vel polk,,,hehe Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 helt riktig det,ja...he,he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg