Gå til innhold

Kjøpt meg RX7:)

Ranger emnet


mighty

Anbefalte innlegg

Feit bil, og ikke bry deg om at enkelte er så freidig å kalle det et prosjekt. Bilen er allerede feit. ;)

 

Men pell deg til helvete vekk fra PC'en og kom deg ut å kjør!!!!!!!!! :)

2001 BMW 525iAT

x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG

x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v

x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Feit bil, og ikke bry deg om at enkelte er så freidig å kalle det et prosjekt. Bilen er allerede feit. ;)

 

Men pell deg til helvete vekk fra PC'en og kom deg ut å kjør!!!!!!!!! :)

 

Takker:) bra ikke alle er like negative:P

 

men jeg tar det ikke så tungt, bilen skal uansett ikke regges før i august..har god tid.

 

prøveskiltene begynner klokken 2400 og jeg har eksamen i morgen, får håpe det går bra fordeom:P hehe

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla! Jeg har 2-3styling kit på vei til norge. De ble sendt 24mai, så det er sikkert 2 små måneder til de er her, så du kan jo shoppe av meg da vettu.

Jeg kanskje ha et kit, men jeg er ikke sikker.. vurderer å bredde bilen litt.. ;)

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker!:)

 

 

Lanceren er ikke solgt, den skal gjøres "ferdig" først, også skal jeg selge den, å betale toll med den!

 

ble akkurat stoppet av politiet..de var faktisk veldig hyggelige med meg, vi var 4 stk i bilen, kjørte med parklys, vinterdekk.. er noen veiarbeidere her som driver å maler sånne piler på veien, de stoppet purken når purken lå bak meg, plutselig kom purken i grei fart og flashet med lysene, de sa at jeg var observert i MEGET høy fart, og at jeg viste hvor jeg ville havne hvis de hadde hadt måling på meg. så ba de meg bare om å parkere for kvelden..:P

 

Wicked: Hvilken styling er det snakk om?? jeg er egentlig mest intrisert i Front, lykter, og vinge, vurderer Carbon vinge..

 

 

Bilen skal lakkeres til sommeren..tenkte på en rød metalic eller rød perlemor eller noe sånt..

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kan komme med noen formaninger om effekt her. Regner med at du har mellom 280-300hk et sted på hjulene. Jeg hadde 321hk på hjulene målt på rulle med følgenede mods. Luft filter, Front montert IC, raka rør hele veien oppgradert hjerne ifra Re-Amemiya og boost kontroller. Ladet 1kg på orginal turboene.

 

Det gikk rimelig godt. Nå sitter det en Garret T04E oppi motor rommet så nå blir det mellom 450-500hk et sted om en mnd's tid :)

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må gratulere deg med ny bil justin,.... pen denne, ikke bry deg om at folk er negative, jeg kommer vel til å ende opp med en lignende bil selv en gang (forhåpentligvis)...

 

Gratulerer igjen... (megvilha) :)

- 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter

- 1974 Mazda 818 DeLuxe

 

x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :(

x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår