Svessa Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Liten tråd om golfen fra jeg fikk den til i dag! Her er den nyinnkjøpt for 2200kr eu og deilig stykke. (148000) På høggern og kjøpte fanger og list! Og 15" mim felger. Bilde fra i sommer, etter litt oppfreshing.. Fra i vinter med Badlook lista. ( Fløy av på E18 i vinter, festa med 4 skruer) Så endelig. "ferdig" på søndag. (mer kommer i sommer) 88-dører, g60 plastikk fra høggern (150kr), Bakfanger lakka med 90 leppe, golf 3 spoiler fra Trollhifi, (pusser panseret om dagen), "nye" gamle atz felger, oppgradert anlegg i vinter med 2 stk Audiobahn aw1200q, crunch 2 kanaler, Audiobahn frontsett og 6x9 + en 4 kanaler kort og godt. Dørpaneler skal støpes til helgen hvis været tillater det++ Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Ganske tøff. En del "spesielle" detaljer som ikke alle andre har. Bra! :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Tøff bil du har der. Litt mye med den vingen der syns jeg personlig men ellers er det bra. Fin stereo installasjon også, men for å pirke litt der også så er 6x9" helt ubruklig så lenge de ikke står i kasse. Men det ser jo unektlig tøft ut da. Skal du støpe hele dørpanel eller bare kasse til nedredel, lurer fordi jeg skal gjøre det samme selv snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Støpte hele paneler, men de bøyde seg feil vei. Vet 6x9 er meningsløst, men men... skal vel ordne kompo sett i bakpanelene i steden. Har innfeldte diskanter i sidepanelene ved hatte hylla. Vet ikke om man ser det.. Noen som vet hvor man får tak i billige CUP VINGS? Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Et spm bare...har du noen tilknytning til vw schnellfahrer??? Hvis ikke er det bare dumt å ha det i grillen. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Meget bra bil du har der:D Syns faktisk det ble litt kult med den vingen der jeg:) Hvor kjøpte du den, og hva kosta den? Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Har ikke noe tilknyttning. Så et klistremerke, og er stor fan av flåklypa, tok det derfra først egentlig. Ingen som har reagert før. Vingen er kjøpt på trollhifi.no og koster 1400... bytta den til meg. Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 skal ikke se bort ifra at disse hadde reagert. http://dvs.skynetblogs.be/ Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Da får de komme og ødelegge grillen min. Visste i utgangspunktet ikke at det fantes en klubb, og ingen som har sagt noe på det før. Folk har bare syntes det var tøft!! Skal ikke ha det der så lenge til, skal prøve ut noen nye ting. Er du medlem i klubben? Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Nei men jeg kjenner alle medlemene. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Har jeg provosert de, så beklager jeg... Tok utgangspunkt i Flåklypas ... von Schnellfahren, og siden jeg har VW så ble det sånn... Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Du har nok ikke provosert de...de har nok ikke sett det engang. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Stlig bil, likte faktisk vinga, men grillen ble litt for spesiell for min del;) Men bra at du kjører din egen stil;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Hadde litt tid, og satte igang å pensle og trekke. Starta med å legge 4 lag i "brønnen" Så trakk jeg en gammel t- skjorte over hullet til høyttaleren, slik at den ble stram. Andre siden, etter 5 lag ca... Her er de ferdig trukket i filt. Monterte el. vindusheis på førersiden samtidig. Jævlig deilig å ha skal jeg inrømme. Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Fri fra jobb og skole = jobbing på bilen! Tenkte jeg skulle prøve å støpe øyelokk til baklyktene, sånn bara for moro.. Her er de ferdig pussa, klare til lakking! Fikk bare lakka en i går, men tar den andre i dag. Skal se om jeg ikke får tatt noen bilder av det ferdige produktet seinere... Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg