King Dingeling Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 har kjøpt meg bil for ikke så lenge siden, å nå må jeg ta ut cdspilleren for å fikse noe ledningsgreier.. men det har seg sånn at jeg ikke fikk med disse "pinnene" man buker for å ta ut cdspilleren. er det noen som har noen løsning på dette problemet? det er en panasonic CQ-DFX301N spiller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 har kjøpt meg bil for ikke så lnege siden, å nå må jeg ta ut cdspilleren for å fikse noe ledningsgreier.. men det har seg sånn at jeg ikke fikk med disse "pinnene" man buker for å ta ut cdspilleren. er det noen som har noen løsning på dette problemet? det er en panasonic CQ-DFX301N spiller.. Vet ikke hvordan det er på den der, for har ikke sett den, men jeg bruker bare strikkepinnene til naboen... funker vel så bra som de som følger med tror jeg... gjør det på min hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King Dingeling Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 takk skal du ha..Får prøve å se om det går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Eller dra på din lokle bilstereo foretning å få lånt slike pinner gratis Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg