eGtTurbo Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 de av dere som har original oljetrykksmåler, hva viser den når bilen står på tomgang og er driftsvarm? Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Står stort sett ett par millimeter over null. Enkelte ganger på null og litt under, håper det er giveren som feiler :watchout Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 de av dere som har original oljetrykksmåler, hva viser den når bilen står på tomgang og er driftsvarm? Kan sjekke det neste gang jeg skal kjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 jeg tømte idag ut billig oljen som bare vare en midlertidig løsning pga arbeid med bunnpanne osv og problemet mitt forsvannt.. Hadde 0 bar og litt under på tomgang som er LIVSFARLIG så jeg fyllte på Esso fullsyntet til 500 spenn og nå har jeg minimum 1 bar på tomgang og 3 bar ved jevn kjøring ved 2000 rpm... Lært: _Aldri_ bruk billig olje..! Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Står stort sett ett par millimeter over null. Enkelte ganger på null og litt under, håper det er giveren som feiler :watchout du burde vel sjekke d ASAP da..!! Motor uten oljetrykk er ikke noe særlig Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg