Gå til innhold

Min E30 325i

Ranger emnet


Hassa

Anbefalte innlegg

Hei=) igår kjøpte jeg meg min første bil :rolleyes:

Ble selvfølgelig anbefalt å starte med noe som ikke gikk så bra, men jeg kunne ikke motstå prisen og uteseende på denne :naaaws

Ga kun 18k for den, fikk med masse utstyr!(elektriske vinduer, sentral lås,stort anlegg osv) bare stylingen er verdt over 18k, men må shine den opp innvendig og fikse en liten ting før den starter.

Skal sette på grøfte lys og angel eyes og M3 bredding og bygge stereo i bagasje rommet, skal lage 2 endestusser og sette på gitter på bak fangeren.

Vurderer sterkt hvite racing felger, så hvis noen har enten hvite racing felger eller andre felger til salgs så si ifra =)

 

BMW325i006.jpg

 

BMW325i005.jpg

 

BMW325i003.jpg

 

BMW325i002.jpg

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Welcome to your dedicated content hosting solution.

You must first sign in to update your account!

 

Man må logge seg inn for å se bildene..

 

Har motor gått langt osv? bra stand ellers?

 

Karosseriet har gått 90 000km og motoren har gått 80 000km.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut ifra skiltnummeret ser jeg den står hos biltilsynet som en 1983 modell 320i og er avregistrert..

Er den ombygd nå nylig?

 

endel på Karosseriet er 320i, er mye billigere å regge den som en 320i, men motor og girkasse bla.a er 325i er endel annet og men jeg husker ikke helt hva han sa,han ramset opp så mye, hvorfor den ble byttet vet jeg ikke.Antageligvis for å få litt mer power.

Skal bytte ut hele intriøret til M3, har ett på hånda men må vente til jeg får lønning doh

den er avregistrert fordi mamma ikke ville at jeg skulle kjøre rundt med den, fordi jeg ikke får lappen før i august.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, da er det greit, ombygd, men den må vel til godkjenning snart da, da må du vel registrere den som 325i? Ser forresten at du bruker orginal eksosanlegget fra 320 :rolleyes:

 

det er 2 måter å godkjenne på. godkjenne motorbytte å få det i vognkortet. "godkjent med 2.5L motor bla, bla, bla" eller dra å si du skal godkjenne som en 325, da står det det i vognkortet, og du må endre forsikring.

 

velger du første alternativ, og du kræsjer får du KUN igjenn det som er listeprisen på en e30 320 :)

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår