Xsess Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 I går kveld var jeg til asker en tur for å se på bil, en 320i -86 mod, svart metallic, men denne var ikke i så bra stand som jeg håpet, men han som eide denne bilen her, han kjente en kamerat som hadde en 320i -89 mod til salgs, dette ble plutselig mer interresant da dette er den nye typen, og vi reiste og titta på den, den var litt dyrere, men så utrolig mye penere, her er bilder: Nesten feilfri, og det er ikke verst på disse bilene, litt dårlige bilder men, kommer nye da jeg henter den på torsdag. Planer: Shadowline, Stereo(type utstilling), mulig jeg skaffer mtech2 da en jeg kjenner har liggende, motorbytte(ja, større), bytte fra 40 til 60 senking foran, fikse interiør(recaro og konvertere til svart stoff). Andre ideer mottas med takk :) Siter Speed kills, drive japanese and live forever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg