pjokken Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Hei, jeg lurer bare på om det er noen som vet sånn ca. hvor mye det koster å få lakket en bil? (bmw E-36 sedan) Siter :fingers: angry The Future Is Yours To Destroy angry :fingers: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansto Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 koster vel ca. fra 20'000 og oppover... kontakt et par steder som gjør det, ta med bilen og spør. Kanskje du finner noen ca. priser på nettet... Siter -1989 Opel Kadett 1.6i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 jeg tar noe slikt.... vanlig bil...ca 5000 for oversprøyting. (da er bilen fredig slipet med fyller, jeg maskerer, blåser, vasker, tørker reint, lakker.pris inkl vanlig metallik lakk) 1-5000? for en haug med plastdeler til samme bil. Mange biler klarer å fylle en lakkbox med små og store deler og det går like lang tid, like store mengder med lakk. 1- 5000? innvendig lakkering = et mindre H...ete...... man må vaske over alt, pga. alle boxsene med silikon overalt... maskere godt, lakkere inni kronglete steder... grunnarbeid? tja... en vanlig bil 3-6000, men her kommer det jo veldig ann på hvordan den ser ut når man begynner.... demontering/ montering???? ting tar tid for å få ting riktig på plass.... gjøre det selv? men send en pm så er det lettere å svare på de enkelte spørsmåla. Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg