Golfi Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Jeg har tenkt og jeg skal sette på ny frontfanger og felger j kunne hatt sånn.men jeg vett ikke hva felger og front eg sko hatt på så dere kan sette på dei felgene og fronten dere ville synst eg sko hatt på. her er jalfal bilde: Siter Volswagen Golf 93 modell :naaaws :boxing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfi Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 høh , ingen som vil? :scared Siter Volswagen Golf 93 modell :naaaws :boxing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 sikkert noen som gidder, må være tolmodig vetdu.. kan vell alltids prøve meg med en litn modd selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Vell da va den ferdi, håpe du e fornøyd brukte litt tid på den så.. Men e ikke så bra utført da.. Å æ vetikke ka stylinga hete men kan si at frontn e fra en supra å sideskjørte fra nokka anna.. Org: Modd: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Whoooohaaaa :respect Det er den beste golfmodden jeg har sett gjort av en nordmann! Utrolig bra! Kan alltids klage på noen punkter, selvom disse er minimale etter min mening, men vil påpeke ett... Jeg syns iallefall det ligner en liten feil mellom front og dekk (sort parti) Nok en gang pent gjort! Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 gidda ikke sitte masse timer med en sånn modd heller så, vet det e masse feil å at det ikke ser ekte ut men d får så være.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfi Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 takker fin den sånn skulle eg hatt på. :) :naaaws Siter Volswagen Golf 93 modell :naaaws :boxing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noddy86 Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Jeg har tenkt og jeg skal sette på ny frontfanger og felger j kunne hatt sånn.men jeg vett ikke hva felger og front eg sko hatt på så dere kan sette på dei felgene og fronten dere ville synst eg sko hatt på. her er jalfal bilde: Kan alltids prøve på noen nye felger å muligens modifiserefangeren litt.. hva med senking?? Siter Mitt Golf Mk2 prosjekt |Noddy| ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 ser det ut som om du har plass til å senke med sizen på den fangern ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfi Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 det har du rett i nedi Siter Volswagen Golf 93 modell :naaaws :boxing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfi Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 fler som vil ta utfordringen eller? :naaaws Siter Volswagen Golf 93 modell :naaaws :boxing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfi Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 føler jeg maser litt men men er det fleir som vil det er til kjempe stor hjelp!! Siter Volswagen Golf 93 modell :naaaws :boxing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg